رندر گلکسی نوت 10 پلاس

رندرهای خبری گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در دو رنگ گرادیانی منتشر شد

اگر با وجود تمام تصاویر لو رفته از خانواده سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note10) همچنان جویای ظاهر و طراحی آن‌ها هستید؛ در اینجا به جواب خواهید رسید. آن هم به لطف رندرهای خبری گلکسی نوت 10 پلاس و مدل استاندارد که اخیرا به بیرون درز کرده‌اند.

این تصاویر مطبوعاتی هر دو فبلت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای نمایش‌ می‌دهند. حالت گرادیانی پنل پشتی آن‌ها، کاملا جلب توجه می‌کند و تا حدی یادآور رنگ هواوی پی 30 پرو است. در تصاویر زیر می‌توان یک قلم S Pen آبی رنگ را نیز دید.

اما رندرهای خبری گلکسی نوت 10 و مدل پلاس، برخی شایعات را هم تایید می‌کنند؛ از جمله وجود یک دوربین حفره‌ای مرکزی در جلو، کاهش حاشیه نمایشگر نسبت به گلکسی نوت 9 و آرایش متفاوت دوربین‌های عقب که برخلاف گذشته، دارای چیدمان عمودی و متمایل به یک سمت هستند.

باز هم مطابق با شایعات قبلی، یک مجموعه دوربین سه‌گانه را در پنل پشتی گلکسی Note10 می‌بینیم؛ این در حالی است که گلکسی +Note10 علاوه بر آن، یک سنسور ToF هم دارد. البته هیچ‌ کدام از این دو مدل، در پشت خود سنسور ضربان قلب ندارند و گویا این ویژگی را باید منتفی بدانیم.

اما وضعیت جک 3.5 میلی‌متری در رندرهای خبری گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، قابل تایید یا رد نیست؛ اینکه آیا جک هدفون یک بار دیگر در محصول رده بالای سامسونگ حفظ می‌شود یا باید با آن خداحافظی کنیم؟ ولی به نظر می‌رسد که دکمه بیکسبی حذف شده باشد. در واقع اثری از دکمه سنتی پاور در سمت راست دیده نمی‌شود؛ در سمت چپ اما مطابق معمول، کلیدهای کنترل صدا تعبیه شده‌اند و یک دکمه دیگر هم زیر آن‌ها وجود دارد. در محصولات پریمیوم سامسونگ، این دکمه معمولا به Bixby اختصاص داشت؛ ولی ظاهرا این‌بار نقش کلید پاور را ایفا خواهد کرد.

قابل رویت نبودن حسگر اثر انگشت در این تصاویر، به دلیل کار گذاشتن آن زیر صفحه نمایش است؛ کمااینکه پیش‌تر در گلکسی S10 و اس 10 پلاس هم چنین چیزی را دیده بویدم. طبق گمانه‌زنی‌های موجود، گلکسی نوت 10 دارای نمایشگر 6.3 اینچی، و مدل پلاس دارای پنل 6.7 اینچی خواهد بود. ضمن اینکه هر دو یک نسخه 5G هم خواهند داشت.

مراسم رونمایی از این گوشی ها، در تاریخ هفتم آگوست (بامداد 17 مرداد) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود قیمت گلکسی نوت ۱۰ پلاس (گران‌ترین نسخه)، به مبلغ نجومی 2000 یورو نزدیک باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. رنگ قاطی بود حداقل ی رنگ خوب می زدن

  2. مشکی دیگه خز شده الان رنگ های بهتری هست که مردم بیشتار پسند میکنن