وزیر ارتباطات: رفع فیلتر توییتر به نفع مردم و ضامن امنیت ملی است

وزیر ارتباطات رفع فیلتر توییتر را به نفع مردم ایران می‌داند. وی مصاحبه‌ای در خصوص رفع فیلتر توییتر عنوان کرد دسترسی ده‌ها میلیون کاربر ایرانی به شبکه‌های مجازی نظیر توییتر می‌تواند ضامن امنیت ملی کشور باشد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس عنوان کرد در حال حاضر دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اینکه کاربران ایرانی به این شبکه دسترسی ندارند، سوءاستفاده می‌کنند. از این رو آمدن صدای کاربران ایرانی به توییتر نه فقط مغایر با امنیت ملی نخواهد بود بلکه ضامنی برای آن محسوب می‌شود.

لزوم رفع فیلتر توییتر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد من بر این باورم با رفع فیلتر توییتر باید تلاش کنیم تا تمامی کاربران ایرانی به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند تا از تلاش‌های دشمنان کشور در این شبکه برای تبلیغات علیه ایران جلوگیری شود. آذری جهرمی در خصوص تبلیغات علیه ایران در شبکه اجتماعی توییتر خاطرنشان کرد:

برخی کشورهای عربی خلیج فارس و گروه‌های اپوزیسیون خارج از کشور از نبود صدای ایرانی در توییتر سوءاستفاده می‌کنند و ایران‌هراسی را ترویج می‌کنند. امروز کشورهای کوچکی در حوزه خلیج فارس هستند که به شیوه دیکتاتوری اداره شده و هیچ انتخاباتی در آنجا برگزار نمی‌شود، اما همین کشورها سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای روی شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند تا ایران‌هراسی را ترویج کنند. آنها با سازماندهی و تبلیغات و جنگ روانی در شبکه‌های اجتماعی تلاش دارند تا رهبران جهان را درباره واقعیت‌های ایران گمراه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خودش فیلتر کرده خودش میاد هی حرف میزنه

    اصلا توییتر به چه درد ما میخوره ، همه سیاست مدارها ریختن توش می بینن کسی اهمیت نمیده به حرفاشون میخوان رفع فیلترش کنن
    شما فیلتر نکن اگه کردی دیگه درموردش هی هرماه حرف نزد دیگه

  2. باشه در دستور کارم قرارش میدم حتما 😐

  3. والا دیگه به استفاده از فیلترشکن شدیدا عادت کردیم حتی اگراگراگر روزی رفع فیلتر بشه بازم بافیلترشکن میرم

  4. واقعا اینا فک می کنن ملت خرن ؟؟!!!
    یعنی چی هدفشان از این چرت و پرت هایی که میگن چیه ؟

  5. یجوری میگه انگار بابای من فیلترش کرده