اپلیکیشن های فروش بلیط هواپیما

اپلیکیشن های فروش بلیط هواپیما فاقد مجوز هستند

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه اپلیکیشن های فروش بلیط هواپیما فاقد مجوز هستند گفت غیرقانونی بودن فعالیت این نرم افزارها شرایط را برای وقوع جرایم مختلف و کلاهبرداری از مسافران فراهم می‌سازد.

مجید کیانپور، عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد در حال حاضر شاهد فعالیت نرم افزارهای فروش بلیط هواپیما هستیم و حتی در خصوص فعالیت این اپلیکیشن‌ها تبلیغات متعددی انجام می‌شود، اما بر اساس اعلام مسئولان سازمان هواپیمایی این نرم افزارها اجازه فعالیت ندارند.

مجوز اپلیکیشن های فروش بلیط هواپیما

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه بیان کرد در حال حاضر هیچ یک از نرم افزارهای فروش بلیط هواپیما از سازمان هواپیمایی کشور مجوز فعالیت اخذ نکرده‌اند که این موضوع به خوبی نشان می‌دهد فعالیت این نرم افزارها غیرقانونی است و قطعا وقوع جرایم مختلف و کلاهبرداری از مسافران را به همراه خواهد داشت. وی در پایان خطرنشان کرد:

طی ماه‌های گذشته چندین بار سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌هایی نسبت به فعالیت نرم افزارهای فروش بلیت هشدار داده است، اما تاکنون این اپلیکیشن‌ها به فعالیت غیرقانونی خود ادامه داده‌اند. از این رو ضروری است که دستگاه‌های نظارتی و قضایی با متخلفان برخورد کنند. قطعا فرآیند فروش بلیت هواپیما چه از طریق سایت و چه از طریق نرم افزار باید ساماندهی شود تا مردم و مسافران در آینده برای خرید بلیط و مسافرت‌های هوایی دچار مشکل نشوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. آب پاکی هم ریختن رو دستتون

  2. واقعا درک نمیکنم یه شرکت هوا پیمایی که یه اپیکشین داره چرا نباید مسولیت اپیکیشنو قبول کنه؟؟؟

  3. ینی حتما باید حضوری اقدام کرد؟؟