قیمت گلکسی نوت 10

قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ برای فروش در اروپا لو رفت

طبق ادعای یک وب‌سایت آلمانی، قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ (Samsung Galaxy Note10) در اروپا از 999 یورو آغاز خواهد شد؛ مبلغی که با 1125 دلار برابری می‌کند.

حداقل قیمت گلکسی نوت 10 پلاس در این افشاگری، 1149 یورو (معادل 1295 دلار) یعنی 150 یورو بیشتر از مدل استاندارد اعلام شده است. البته بسته به تخفیفات و شرایط فروش، این ارقام شاید در سایر بازارها اندکی متفاوت باشند. ظاهرا نسخه پایه هر دو دستگاه، برخوردار از حافظه داخلی 256 گیگ خواهد بود.

قیمت پایه گلکسی نوت 10 در اروپا، 999 یورو

سامسونگ در مورد خانواده نوت 10 بسیار تودار عمل کرده و اطلاعات چندانی را بروز نداده است؛ اما رندرهایی که به بیرون درز کرده‌اند، طراحی مشابه این دو پرچمدار را نشان می‌دهند. تنها تفاوت را باید بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش گلکسی نوت ۱۰ پلاس و وجود یک دوربین اضافه در پنل پشتی آن بدانیم.

با توجه به رندرهای اخیر، حذف جک هدفون و دکمه بیکسبی از فبلت های سری گلکسی نوت ۱۰ هم قطعی به نظر می‌رسد. در عوض، دکمه پاور به سمت چپ و زیر کلیدهای کنترل صدا منتقل شده است. هنوز سه هفته تا رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ فاصله داریم؛ اما می‌توان حدس زد که در این مدت، چیزهایی زیادی از آن‌ها خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خیلی زیاده قیمتش مگه چقدر تغیر کرده

  2. فکر نمیکنم در کل 1100 بیشتر تموم شه

  3. 1300 دلاررر یا خدا چخبره با با