چهار گوشی سری G ال جی

نام چهار گوشی سری G ال جی برای عرضه تایید شد

نام چهار گوشی سری G ال جی برای عرضه در آینده تایید شد. ظاهرا شرکت ال جی می‌خواهد سبک نام‌گذاری گوشی‌های این خانواده را تغییر داده و همانند سری V خود روانه‌ی بازار کند.

ال جی سال 2019 را با معرفی گوشی جی 8 به عنوان نسل جدید جی 7 آغاز کرد. این شرکت همچنین گوشی وی 50 را نیز در قامت یک پرچمدار عرضه کرد. حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده که در آن نام چهار گوشی سری G ال جی برای عرضه در آینده را تایید می‌کند.\

چهار گوشی سری G ال جی

نام‌های تجاری تازه به ثبت رسیده نشان می‌دهد که در آینده چهار گوشی سری G ال جی معرفی می‌شود. این نام‌های تجاری که توسط سرویس کره‌ای KIPRIS به ثبت رسیده عبارت از G10 ٬ G20 ٬ G30 و G40 هستند.

این سبک نام‌گذاری نشان می‌دهد که ال جی قصد دارد نام گوشی‌های خانواده جی خود را همگام با سری وی پیش ببرد. اوایل سال 2020 میلادی ال جی می‌تواند یک گوشی جدید را معرفی کند. البته در نظر داشته باشید که این اسامی فقط نام‌هایی تجاری هستند و زمان زیادی تا عرضه‌ی گوشی‌های جدید ال جی باقی مانده است. این علائم تجاری با این توضیح همراه است که نام‌های مذکور مربوط به «گوشی‌های هوشمند» است. علاوه بر این٬ به ساخت یک ساعت هوشمند٬ هدست بلوتوثی٬ یک تبلت کامپیوتری و یک کاور برای گوشی های هوشمند نیز اشاره شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینم ده تا ده تا شنماره میزته تازه گی

  2. چهارتاش با هم دیگه ؟؟؟