رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در خرداد 98

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در خرداد 98 اعلام شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با انتشار این گزارش، باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در ماه اخیر را معرفی کرده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش رده بندی کیفی خودروهای داخلی در خرداد 98 را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، در خردادماه 1398 تعداد 48 هزار و 411 دستگاه خودرو در داخل کشور تولید شده که 99 درصد حجم تولید به خودروهای گروه سبک و 1 درصد به خودروهای سنگین اختصاص داشت. همچنین خودروهای تولیدی در این ماه در داخل کشور شامل 45 مدل خودروی سبک و 8 مدل خودروی گروه سنگین می‌شود.

در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت‌ها، خودروی وانت پیکاپ نیو فوتون با دریافت سه ستاره کیفی بهترین وضعیت را در این ماه داشت. وانت مزدا کارا 2000 دو کابین، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز با فقط یک ستاره کیفی، بی کیفیت ترین وانت‌های تولیدی در این ماه بودند.

در بخش خودروهای سواری، خودروهای پژو 2008 و سیتروئن سی 3 با اخذ 5 ستاره کیفی باکیفیت ترین خودروهای تولیدی در خرداد 98 بودند. خودروهای نیو مزدا 3، گرند ویتارا، بسترن بی 30، چانگان سی اس 35، تندر 90 پلاس، تندر 90 پلاس اتوماتیک، پارس تندر، پژو 207 اس دی اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک، پژو 207 و دنا پلاس، هر یک با دریافت 4 ستاره کیفی در رده‌های مختلف قیمتی در وضعیت خوبی قرار داشتند. در این ماه، در میان خودروهای سواری خودروی تک ستاره نداشتیم.

در گروه خودروهای سنگین نیز کامیونت ایسوزو NPR75K، کامیون ایسوزو NPR75M و کشنده ولوو FH500 در بخش خودروهای باری با چهار ستاره باکیفیت ترین‌ها بودند و در بخش خودروهای مسافری نیز اتوبوس شهری اسکانیا 4212 مارال با دریافت 3 ستاره بالاترین کیفیت را به خود اختصاص داده بود. در ادامه می‌توانید جدول‌های کامل رده بندی کیفی خودروهای داخلی در خردادماه 98 را مشاهده کنید:

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – خرداد 98

گروه سبک – بخش خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه سبک – بخش خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای گروه سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ستاره های خالی روووو

  2. خب حالا یکی به من بگه این رده بندی به چه دردی میخوره اصلا ستاره بدن یا ندن مگه تاثیری هم داره
    همش کشکه، کار خودشون رو میکنن