بیگانگان

محققان مدعی یافتن ساختمان‌های پیچیده بیگانگان در عطارد هستند!

محققان مدعی پیدا کردن سازه و ساختمان‌های پیچیده در فضا شده‌اند. اینطور که پیداست، اخیرا ساختمان های بیگانگان را در عطارد و از طریق تصاویر ناسا یافته‌اند.

همه ما اطلاعاتی درباره زندگی بیگانگان در سیارات شنیده‌ایم و در این رابطه فکر کرده‌ایم؛ برخی افراد معتقدند که پایگاه‌های بیگانگان در ماه و حتی در مریخ هم وجود دارد. ناسا همواره در حال جستجوی بیگانگان در فضا بوده و سعی می‌کند نشانه‌هایی از آن‌ها در سیاره‌های مختلف به دست آورد. در حال حاضر یکی از محققانی که در زمینه یوفوها فعالیت دارد، مدعی‌ست که اطلاعات غیرقابل انکاری در زمینه زندگی بیگانه‌ها در عطارد در اختیار دارد که نشان‌دهنده پایگاه بیگانگان در فضا است؛ او یک ویدیو هم در این رابطه در یوتیوب منتشر کرده است.

اسکات وارینگ (Scott Waring)، نظریه‌پرداز مشهور وب سایت ET Database مدعی‌ست ساختارهایی را در عطارد یافته که شباهت زیادی به ساختمان دارد. او ادعا می‌کند که این سازه‌ها، ساختمان هستند و به نظر می‌رسد این مسئله به خوبی وجود بیگانگان در فضا را نشان می‌دهد.

اسکات وارینگ چگونه ادعای خود را اثبات می‌کند؟

مهم‌ترین دلیل اسکات را می‌توان تصویری تازه از عطارد دانست که در وب سایت ناسا منتشر شده است. اینطور که پیداست، او تصاویر را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و توانسته ساختمان‌هایی را در عطارد شناسایی کند.

اسکات توانست یافته‌های خود را در یک ویدیو نمایش دهد، همچنین مدعی‌ست که سازه‌های مشابهی هم در سراسر سیاره وجود دارند. او با بزرگنمایی روی تصاویر توانست ساختار آبی و بنفشی را مشاهده کند که معتقد است، هندسه آن فقط توسط انسان ساخته می‌شود.

اسکات در ویدیوی منتشرشده اظهار داشت:

دیوارهای دو طرفه را مشاهده کنید؛ در حقیقت این دهانه توسط مهندسین یا افرادی به منظور ایجاد عایق یا حفاظت ایجاد شده است.

بیگانگان

او در ادامه فایل ویدیویی به شوخی می‌گوید که شاید علت به کارگیری رنگ بنفش برای ساختمان، وجود یک شاهزاده باشد! وارینگ نشان می‌دهد که علاوه بر ساختارهای بنفش و آبی، ساختارهایی همانند قلعه هم در برخی نقاط وجود دارد. هنگامی که او بر روی ساختار قلعه زوم می‌کند، می‌توان رنگ‌هایی همانند رنگین کمان را مشاهده کرد، اما چرا چنین ساختمان‌هایی وجود دارند؟

این نخستین بار نیست که اسکات موفق به کشف یک پایگاه بیگانه یا شواهدی از زندگی در فضا شده است. بر اساس اطلاعات موجود، اسکات وارینگ در 4 ژوئن (14 خرداد) سال 2019 میلادی هم موفق شد ساختمان‌های بیگانگان را در قسمت تاریک ماه، علی‌الخصوص قسمت برونو (Giordano Bruno crater) پیدا کند. اسکات وارینگ کشف خود را در یکی از ویدیوها به خوبی توضیح می‌دهد و دلایلی همانند زاویه ساختمان‌ها و سقف بازتاب‌کننده را نمایش می‌دهد.

بیشتر اکتشافات وارینگ در رابطه با بیگانگان مربوط به کره ماه است؛ او توانسته برج‌هایی با بلندی 3 مایل و مراکز زیرزمینی با ورودی‌هایی که قابل مشاهده هستند را پیدا کند. بد نیست بدانید که کلیه اکتشافات اسکات شامل تصاویری می‌شوند که از ناسا تهیه شده‌اند.

بیگانگان

یکی دیگر از اکتشافات اسکات وارینگ را می‌توان مربوط به بخش جنوبی سرس (Ceres) دانست. اسکات بر این باور است که زندگی بیگانگان در سرس برخلاف کره ماه که متروک به نظر می‌رسد، جریان دارد.

بیگانگان

چگونه می‌توان ادعای اسکات را تایید کرد؟

در حقیقت پاسخ این سوال به نظر شما بستگی دارد. اینطور که پیداست، ناسا کاوش‌های متعددی انجام داده و به نظر می‌رسد که امکان زندگی بیگانگان در نقاط دیگر، امکان‌پذیر است. به تازگی اطلاعاتی از انسلادوس (یکی از قمرهای زحل) منتشرشده که نشان می‌دهد دارای اقیانوس‌هایی با مواد مغذی، سطح شور و اسیدی همراه درجه حرارت مشابه اقیانوس‌های کره زمین بوده و ترکیب تمام ویژگی‌ها با گازهای آلی می‌تواند باعث فراهم شدن شرایط زندگی میکروبی شود؛ این فقط یکی از ده‌ها اکتشاف مشابه ناسا در سال‌های اخیر است. نظر شما چیست؟ آیا شما هم ادعاهای اسکات وارینگ را باور دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به گفته قرآن در آسمان و زمین موجوداتی وجود دارند که همه تسبیح خداوند عزوجل را میگویند و همه این سیارات و ستاره ها بخش کوچکی از عظمت جهان هستی هستند جواب تمام سؤالات ما در قرآن کریم موجود میباشند

  2. هیچ غیر ممکنی وجود ندارد !!
    ما در مقابل عظمت هستی باید ذهن و ادراک مون رو همون قدر بزرگ و بینهایت کنیم .
    به نظر در فضا هر چه قدر کاووش و تحقیق کنیم بیشتر و بیشتر حیرت زده میشیم .

  3. من فکر میکنم تمام این پایگاه ها تلاش بشر برای اکتشاف و شناخت کرات دیگه و پیدا کردن مواد و معادن با ارزش هست.
    بر خلاف ما که برای یکسال دیگه کشورمون هیچ برنامه ای نداریم یه جایی مثل ناسا برای ۳۰۰ سال آینده نسل انسان برنامه داره.
    باید باور کنیم انسانها با رفتن به نقاط مختلف از منظومه شمسی یا حتی فضاهای میان ستاره ای خودشون فرازمینی دارن میشن.

  4. دوباره غرب استکباریه چرت وپرتی سرهم کردتامردم انقلابی ماروگول بزنه
    ولی کورخونده

  5. یه حسی بهم میگه همه جا حیات داره