سانگ یانگ رکستون G4

سانگ یانگ رکستون G4 ترخیص و به مشتریان تحویل داده شد

شرکت رامک خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات سانگ یانگ در ایران پس از چند ماه توانست خودرو سانگ یانگ رکستون G4 را از گمرک ترخیص کند و به مشتریان تحویل دهد.

بسیاری از فعالان صنعت خودرو در تابستان سال 97 بر این باور بودند که با حل مشکلات ممنوعیت واردات خودرو، شرکت‌های واردکننده می‌توانند خودروهای جدید و باکیفیتی را به بازار عرضه کنند که رکود بازار را از بین خواهد برد. از این رو طی سال گذشته بسیاری از شرکت‌ها محصولات جدیدی را به مشتریان خود معرفی کردند، اما موضوع ممنوعیت واردات خودرو همچنان ادامه پیدا کرد و شرکت‌ها برای ترخیص محصولات خود در گمرک با مشکل مواجه شدند. عدم تحویل به موقع خودرو به مشتریان اعتراض‌های شدیدی را به همراه داشت. با شکایت مشتریان به مراجع قضایی، حساب‌های مالی تعدادی از شرکت‌های واردکننده خودرو تا زمان رفع مشکلات مسدود شد که همین موضوع مراحل ترخیص خودروهای باقی‌مانده در گمرک را کند کرد؛ چراکه این شرکت‌ها می‌بایست برای ترخیص خودروهای خود مابه‌التفاوت ارزی، هزینه‌های گمرکی و عوارض را پرداخت کنند.

ترخیص و عرضه سانگ یانگ رکستون G4

شرکت رامک خودرو به عنوان یک شرکت واردکننده خودرو اخیرا به دلیل عدم تحویل به موقع محصولات سانگ یانگ به مشتریان با مشکلات زیادی مواجه شد و شکایت‌های متعددی از آن در مراجع قضایی ثبت گردید. پس از ماه‌ها اعتراض مشتریان، این شرکت توانست برخی از محصولات خود از جمله سانگ یانگ رکستون G4 را از گمرک ترخیص کند و به مشتریان تحویل دهد. طبق اعلام شرکت رامک خودرو سانگ یانگ رکستون جی 4 از موتوری با قدرت 222 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر بهره می‌برد که به ترتیب در دور موتورهای 5500 و 1500 دور بر دقیقه در اختیار راننده قرار می‌گیرند. فروشندگان برای این خودرو قیمتی بین 1 میلیارد تا 1 میلیارد و 100 میلیون تومان در نظر گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این اون همه ماشین فعلا یکی