فروش هواوی

افزایش فروش گوشی های هواوی تا 260 میلیون واحد در سال 2019

پیشبینی‌های جدید نشان می‌دهند فروش گوشی های هوشمند افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد هواوی در سال جاری میلادی، فروش 260 میلیون واحدی را تجربه کند.

شرکت هواوی، غول تکنولوژی چین در زمینه فروش محصولاتش بسیار جاه‌طلب است. اینطور که پیداست، آن‌ها تصمیم دارند میزان فروش گوشی های موبایل خود را در سال 2019 میلادی به 250 میلیون واحد برسانند، اما به نظر می‌رسد که میزان فروش گوشی های هواوی فراتر از مرز موردنظر خواهد رفت.

یکی از تحلیل‌گران مشهور با نام Guo Minghao اعلام کرده است که هواوی تا پایان ماه ژوئیه گواهی GMS گوگل را دریافت خواهد کرد و در صورتی که این اتفاق بیفتد، می‌تواند فروش محصولات خود را در اروپا ادامه دهد، همچنین او معتقد است که هواوی توانایی افزایش میزان فروش محصولات خود تا 260 میلیون واحد در سال جاری میلادی را هم دارد؛ این میزان فروش، بیشتر از هدف‌گذاری هواوی خواهد بود.

آمار فروش هواوی

یکی از دلایل افزایش فروش محصولات هواوی از دیدگاه Guo Minghao را می‌توان افزایش سهم بازار آن در کشور چین عنوان کرد، همچنین می‌توان یکی دیگر از دلایل را هم اقبال بالای گوشی های میان‌رده در فروشگاه‌های خارجی دانست.

اینطور که پیداست، پس از رفع محدودیت فروش محصولات هواوی، قطعا این شرکت با سیاست تهاجمی وارد بازار خواهد شد. بد نیست بدانید اپراتورها و فروشندگان در بازارهای خارجی کماکان در حال فروش محصولات هواوی هستند. بر اساس ادعای Guo Minghao، در صورتی که غول تکنولوژی چین نتواند مجوز گوگل را هم به دست آورد، در سال جاری میلادی می‌تواند 230 میلیون واحد فروش را تجربه کند؛ کماکان این میزان بالاتر از پیشبینی قبلی Guo Minghao، یعنی 210 الی 220 میلیون واحد است. Guo Minghao در نهایت اظهار داشت که زنجیره تامین گوشی های هواوی، پیشبینی خود را مبنی بر افزایش فروش محصولات در نیمه دوم سال جاری میلادی قرار داده است.