آپدیت One UI 2.0 سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ آپدیت One UI 2.0 را دریافت می‌کنند؛ عرضه گلکسی اس 11 با نسخه 2.1

اواخر سال 2019 گوشی‌های سامسونگ آپدیت One UI 2.0 را دریافت می‌کنند. همچنین گوشی‌های گلکسی اس 11 با نسخه‌ی 2.1 عرضه می‌شوند؛ اما احتمالا کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 10 در هنگام خرید اندروید 9 را در دسترس خواهند داشت.

سامسونگ خودش را آماده‌ی عرضه‌ی دومین نسخه از رابط کاربری جدید One UI همراه با اندروید Q در پایان سال جاری میلادی می‌کند. آپدیت  One UI 2.0 به‌روزرسانی بزرگ بعدی گوشی های سامسونگ است که ابتدا برای مدل‌های پرچمدار عرضه می‌شود٬ سپس پله پله در اختیار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی قرار خواهد گرفت. این درحالیست که گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ از همان ابتدا همراه با نسخه‌ی 2.1 این رابط کاربری عرضه می‌شود. این درست همان رویه‌ای است که سامسونگ با اولین نسخه‌ی رابط کاربری One UI در پیش گرفته بود. ابتدا نسخه‌ی 1.0 آن را معرفی کرد و سپس گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 همراه با نسخه‌ی 1.1 عرضه شدند.

تغییرات در آپدیت One UI 2.0 سامسونگ

اما آپدیت One UI 2.0 چه قابلیت‌های تازه‌ای را برای ارائه کردن دارد؟ اطلاعات کمی در حال حاضر موجود است٬ اما بر این قضیه که سامسونگ تمام قابلیت‌های نرم افزاری جدیدی که گوگل در کنفرانس Google I/O امسال برای اندروید معرفی کرد را با نسخه جدید رابط کاربری وان یو آی ارائه می‌کند٬ اجماع عمومی وجود دارد. سایت سم موبایل می‌گوید که این رابط کاربری تمام پیشرفت‌های Digital Wellbeing که گوگل با اندروید بعدی معرفی کرد را در بر می‌گیرد. این برنامه شامل حالت تمرکز برای مقابله با حواس‌پرتی می‌شود که با هدف کم کردن نوتیفیکیشن‌ها٬ هشدارها و هر چیز دیگری که باعث جلب توجه کاربر می‌شود٬ طراحی شده است. مشخص نیست اندروید Q چگونه این قابلیت‌ها را در خود جای خواهد داد.

وقتی در مورد یک رابط کاربری منحصر به فرد همچون آپدیت One UI 2.0 سخن می‌گوییم٬ حدس ما این است که همه چیز برای کاربر مثبت خواهد بود. چه کسی می‌داند؟ شاید بیکسبی بهبود پیدا کرده‌تر و قدرتمندتر شده باشد. خوشبختانه سامسونگ قابلیت‌های سودمند اتوماسیون این به‌روزرسانی را به گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ نظیر خانواده گلکسی اس 9 و اس 8 و همچنین گلکسی نوت 9 و نوت 8 نیز خواهد آورد. بدیهیست که تغییرات ظاهری نیز می‌تواند شامل این به‌روزرسانی باشد.

اما از آنجایی که گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 پیش از عرضه‌ی رسمی اندروید Q روانه‌ی بازار می‌شوند٬ ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم آن‌ها به One UI 2.0 مجهز باشد. بدین ترتیب٬ این گوشی‌ها به‌روزرسانی اندروید Q را چند ماه پس از عرضه‌ی خود دریافت خواهند کرد. در نهایت٬ ما امیدواریم سامسونگ به‌روزرسانی بزرگ بعدی خودش را زودتر از گذشته برای گوشی‌های پرچمدار خود منتشر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. رابط کاربری،زیبایی،تکنولوژی فقط سامسونگ و بس

  2. پس اس یازده هم میاد ؟؟؟؟