دوجی اس 90 پرو

گوشی جان سخت دوجی اس 90 پرو معرفی شد؛ مدرن و قدرتمند

کمپانی دوجی از تازه‌ترین راگد فون خود با نام دوجی اس 90 پرو (Doogee S90 Pro) رونمایی کرد. این محصول با برخورداری از انواع استانداردهای محافظتی، انتخابی مناسب برای کاربرانی است که نیازمند یک گوشی مقاوم برای محیط‌های کاری خشن هستند.

دوجی اس 90 پرو علاوه بر بدنه مستحکم، عملکرد قوی و طراحی مدرنی هم دارد. این گوشی جان سخت دارای استانداردهای مقاومتی IP68 و IP69K و استاندارد نظامی MIL-STD-810G است. همچنین به عنوان یک گوشی ماژولار، می‌تواند لوازم جانبی بسیاری داشته باشد؛ از جمله یک کنترلر گیمینگ، یک باتری اضافه و ماژول دوربین دید در شب.

دوجی اس 90 پرو

کمپانی چینی ادعا می‌کند که این راگد فون می‌تواند از دو هفته غرق بودن در عمق 1.5 متری آب، جان سالم به در ببرد. بدنه پلی‌کربانتی و فلزی دوجی اس ۹۰ پرو نیز، آن را در مقابل صدمات ناشی از افتادن و ضربه خوردن، حرارت بالا و حتی خوردگی اسپری نمک در امان نگه می‌دارد.

مشخصات فنی دوجی اس 90 پرو

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.18 اینچی اچ دی پلاس با نسبت تصویر 18:9 است. ناچ موجود روی نمایشگر، از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با لنز سوپر واید و گشودگی دیافراگم F/2.0 میزبانی می‌کند. در پنل پشتی هم علاوه بر حسگر اثر انگشت، دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه قرار دارد.

دوجی اس 90 پرو

دوجی S90 پرو برای پردازش و مدیریت اطلاعات به تراشه هلیو P70 مدیاتک، 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی متکی است. وجود یک باتری 5050 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی دستگاه را برای مدت زمانی طولانی تامین خواهد کرد؛ ضمن اینکه از شارژ سریع 24 وات و شارژ وایرلس 10 وات هم پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اندروید 9 خام با میان‌برهای قابل تنظیم و پشتیبانی از NFC، دیگر ویژگی‌های این گوشی جان سخت به شمار می‌روند.

قیمت دوجی اس 90 پرو رقمی معادل 300 دلار تعیین شده است و از هم‌اکنون، امکان پیش خرید در وب‌سایت کمپانی سازنده (با موعد تحویل آگوست) وجود دارد. دوجی همچنین این محصول را به صورت باندل شده با تمام لوازم جانبی، در ازای مبلغ 460 دلار به فروش می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تمام گوشیهای سرسخت از تراشه میان رده استفاده میکنندو کردیم و یه گوشی سرسخت با کانفیگ پرچمدار ندیدیم.
    البته سری اکتیو سامسونگ تنها گزینه است. که اونم آخریش ای 8 بود

  2. این بیشتر به بی سیم میخوره تا گوشی