بیمه نامه محصولات سایپا

آخرین جزئیات توقف صدور بیمه نامه محصولات سایپا

اخیرا خبری مبنی بر توقف صدور بیمه نامه محصولات سایپا در خبرگزاری‌ها منتشر شد که در همین رابطه رئیس کل بیمه مرکزی گفت با شرکت سایپا مذاکراتی برای پرداخت بدهی به شرکت‌های بیمه انجام شده است.

طی سال‌های گذشته خودروسازان داخلی برای صدور بیمه نامه شخص ثالث خودروهای صفر کیلومتر هزینه زیادی را پرداخت کرده‌اند و میزان بدهی آنها نیز به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است. چنین موضوع باعث شده است تا شرکت‌های بیمه برای خودروسازان صدور بیمه نامه شخص ثالث را متوقف کنند یا آن را با کندی انجام دهند. در همین راستا اخیرا در خبرگزاری‌ها خبری منتشر شد که طبق آن شرکت‌های بیمه به دلیل افزایش بدهی‌های شرکت سایپا فرایند صدور بیمه نامه خودروهای آماده تحویل این شرکت خودروسازی را متوقف کرده‌اند، اما رئیس کل بیمه مرکزی از ادامه صدور بیمه نامه‌ها خبر داده است.

بیمه نامه محصولات سایپا صادر خواهد شد

غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا بیمه مرکزی به دلیل افزایش بدهی سایپا به شرکت‌های بیمه فرایند صدور بیمه‌نامه محصولات آماده تحویل این شرکت را متوقف کرده است، عنوان کرد:

در خصوص شرکت سایپا با جلساتی که مجموعه سندیکا با این شرکت انجام داده، قرار است این شرکت در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکت‌های بیمه نیز می‌بایست فرایند صدور بیمه نامه شخص ثالث در خصوص محصولات سایپا را ادامه دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بیمه با اینا قرارداد نمیبند ه

  2. بله دیگه الان پراید بیمش شده 1.900 منطقی نیست بدن اونو برمیدارن میگم مردم خودشون بیمه کنن ینی پراید رسما از 40 میلیون میشه 42 میلیون به همین سادگی بیمه دیگه زه دور ماشین نیست که بگی نباشه مهم نیست