طرح تبدیل محصولات رنو

طرح تبدیل محصولات رنو و برلیانس با کیا سراتو به تعداد محدود اجرا می‌شود

سایپا در راستای افزایش رضایت مشتریان و پایبندی به تعهدات خود قصد دارد طرح تبدیل محصولات رنو و برلیانس با کیا سراتو را به تعداد محدود اجرا کند. در ادامه جزئیات این طرح را بررسی خواهیم کرد.

شرکت خودروسازی سایپا با هدف افزایش رضایت مشتریان خود قصد دارد در طرح تبدیل برلیانس و محصولات رنو خودرو کیا سراتو را نیز اضافه کند. از سال گذشته تاکنون شرکت سایپا به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه صنعت خودرو کشور از طرح‌های تبدیل استفاده می‌کند تا به نوعی بدعهدی شرکای خارجی خود را برای مشتریان جبران کند و میزان رضایت آنها را افزایش دهد.

جزئیات طرح تبدیل محصولات رنو و برلیانس با سراتو

با توجه به این طرح، آن دسته از مشتریان گروه خودروسازی سایپا که خواهان تبدیل برلیانس و محصولات رنو هستند می‌توانند خودرو ثبت نامی خود را به کیا سراتو تبدیل کرده و با تکمیل مابه‌التفاوت وجه، یک خودرو سراتو دریافت کنند. در این طرح با توجه به تولید محدود خودرو کیا سراتو، اولویت تحویل این خودرو با مشتریانی است که نسبت به سایر مشتریان زودتر در طرح تبدیل خودرو ثبت نامی خود شرکت کرده باشند. شرکت سایپا به زودی جزئیات بیشتری از این طرح تبدیل را اعلام خواهد کرد. گفتنی است شرکت سایپا برای انجام سایر تعهدات مشتریان محصولات رنو و برلیانس، از تبدیل محصولات ثبت نامی به خودروهای در حال تولید استفاده خواهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فقط به قیمت قبل (113 میلیون) قابل قبول هست

  2. تماس گرفتم با نمایندگی میگه معلوم نیست چیکار میخوان بکنن.
    چنتا هست، این همه مشتری هستن که تبدیل نکردن.
    با قیمت جدید گفت احتمالا میدن

  3. این همه تبدیل چیه راه انداختن

  4. حالا این طرح تبدیل واسه چیه ؟؟!!!