نمایشگاه الکامپ 98

نمایشگاه الکامپ 98 با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد

نمایشگاه الکامپ 98 افتتاح شد. صبح پنجشنبه ۲۷ تیر ۹۸ بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با شعار آینده بهتر با حضور محمد جواد آذری جهرمی و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز به کار کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ صبح امروز پنجشنبه 27 تیر 98 آغاز به کار کرد. در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ ۹۸ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه وزرای ارتباطات کشورهای روسیه، آذربایجان و ترکیه حضور داشتند. همچنین در بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور هیئت‌های مختلفی از کشورهای چین، آذربایجان، عراق، ارمنستان، روسیه، ترکیه، قطر و افغانستان نیز حضور پیدا کردند.

اهداف نمایشگاه الکامپ 98

از اهداف اصلی بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ می‌توان به ارائه آخرین دستاوردهای کشور در حوزه فناوری اطلاعات و جذب بازارهای منطقه در این حوزه اشاره کرد. گفتنی است ایران الکامپ 2019 از امروز 27 تیر 98 به مدت 4 روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. وزیر ارتباطات نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اعلام کرد:

 زیست‌بوم ICT ایران دارای قدرت زیادی بوده و بخشی از این توانایی در نمایشگاه الکامپ ۹۸ به معرض نمایش در آمده است. این انگیزه و انرژی باعث خواهد شد تا آینده روشنی را در پیش داشته باشیم و در آینده‌ای نزدیک شاهد ایران هوشمند خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فک نمیکنم کار خاصی انجام داده باشن

  2. چقدرم که ما تو حوزه ی فناوری دستاورد داشتیم