کارت سوخت

طرح اتصال کارت بانکی به کارت سوخت اجرا نخواهد شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای به تمامی مالکان وسایل نقلیه اعلام کرد طرح اتصال کارت بانکی به کارت سوخت اجرا نخواهد شد و هم‌اکنون برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی بنزین تعیین نشده است.

از 20 مرداد 98 تمامی وسایل نقلیه می‌بایست فقط با کارت سوخت شخصی در جایگاه‌ها سوخت‌گیری کنند. در همین رابطه اخیرا برنامه‌ای برای طرح اتصال کارت بانکی به کارت سوخت عنوان شده بود، اما شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد چنین طرحی اجرا نخواهد شد و کارت بانکی زمانی قابل اجرا خواهد بود که سهمیه‌بندی انجام شود، اما هم‌اکنون برنامه‌ای برای سهمیه بندی بنزین تعیین نشده است. بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی مالکان برای تامین کارت خود با مشکلی مواجه نخواهند شد و افرادی که کارت ندارند، این امکان برای آنها در نظر گرفته شده است تا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 مراحل تقاضای صدور کارت را انجام دهند.

جزئیات دریافت و استفاده از کارت سوخت

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی آن دسته از افرادی که کارت داشتند و مراحل فعال کردن کارت بانکی را انجام دادند، می‌بایست از 20 مرداد 98 فقط با کارت سوخت به سوخت‌گیری اقدام کنند و آن دسته از افرادی که خواهان استفاده از کارت بانکی بوده و فاقد کارت هستند، باید بدانند به دلیل اینکه اطلاعات آنها در سیستم ثبت شده است، به مراجعه به پلیس +10 نیازی ندارند و برای این افراد کارت ارسال خواهد شد.

این شرکت در اطلاعیه دیگری نیز اعلام کرد آن تعداد از مالکان وسایل نقلیه که در نهم خرداد پس از گم شدن کارت، طبق فراخوان این شرکت اطلاعات خود را در سامانه دولت همراه درج کرده و با انجام فرایند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، به ثبت نام مجدد نیازی ندارند و کارت هوشمند سوخت آنها طبق ثبت نام انجام شده قبلی صادر خواهد شد و از سوی پست به آنها تحویل داده می‌شود. گفتنی است این افراد می‌بایست هزینه صدور کارت هوشمند سوخت المثنی را طبق تعرفه مصوب، در زمان دریافت کارت به ماموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ببینید که این نادان ها حتی نمی تونن یک برنامه ریزی درست داشته باشند!!!

    خب روز اول چرا این طرح رو خواستند اجرا کنند؟؟؟

    یعنی خاک عالم تو سرشون

    باید گریست

    با سپاس

  2. پس چطور میشه اخرش ما ک گیج شدیم

  3. اینجوری که خیلی بهتر واقعا اون طرح خیلی چرتی بود

  4. بهتر هرکسی که کارت بانکی نداره