گوشی ایسوس راگ فون 2

مشخصات و تصاویر گوشی ایسوس راگ فون 2 افشا شد

گوشی ایسوس راگ فون 2 – Asus Rog Phone 2 توانست مجوز ورود به بازار چین را دریافت کند. در این بخش به معرفی مشخصات و تصاویر افشا شده گوشی جدید ایسوس خواهیم پرداخت.

ما می‌دانیم که گوشی ایسوس راگ فون 2 ، نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه جدید اسنپدراگون 855 پلاس استفاده می‌کند. در حال حاضر این گوشی هوشمند ایسوس موفق شده تا مجوز TENNA را به دست آورد و در کنار آن، مشخصات اولیه و تصاویر دستگاه هم مشخص شده است. بر اساس اطلاعات موجود، چهار مدل از گوشی Rog Phone 2 با شماره‌های زیر در وب سایت TENNA قرار گرفته است:

  • ASUS_I001DA
  • ASUS_I001DB
  • ASUS_I00DC
  • ASUS_I00DD

ابعاد این دستگاه 9.78 × 77.6 × 170.99 بوده و طراحی آن هم نسبت به سال قبل، پیشرفت کرده است. گوشی جدید ایسوس مجهز به صفحه نمایش 6.59 اینچ با نسبت ابعاد تصویر 9:18 است، همچنین نرخ تجدیدپذیری آن هم 120 هرتز خواهد بود. حاشیه‌های بالا و پایان دستگاه کاملا باریک هستند و جایگاه قرارگیری بلندگوهای دوگانه است. فقدان حسگر اثر انگشت در بخش عقب دستگاه را می‌توان اینطور برداشت کرد که این دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش است. اینطور که پیداست، راگ فون 2 در بخش عقب دارای دوربین دوگانه بوده که در کنار فلاش دوگانه قرار دارد.

گوشی جدید ایسوس، قدرت خود را از باتری 5800 میلی‌آمپری دریافت می‌کند که برای انجام بازی‌های طولانی مدت، کافی به نظر می‌رسد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه با شارژر سریع 30 وات همراه باشد. پس از معرفی رسمی دستگاه در سه‌شنبه هفته آینده، اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. معمولی ولی برای بازی طولانی باید بگم خوبه

  2. عادیه خیلی طراحی شاخی نداره

  3. این این فاصله یه کوشی سیاه دیدم هیچی معلوم نبود