گوگل

ترامپ: گوگل به آمریکا خیانت می‌کند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صفحه توییتری خود نوشت گوگل با همکاری با ارتش چین به آمریکا خیانت می‌کند که در این خصوص تحقیقات جدی در حال انجام است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که شرکت گوگل با چین همکاری کرده و به نوعی به آمریکا خیانت می‌کند. دونالد ترامپ به تازگی در صفحه شخصی توییتری خود نوشت پیتر تیل، میلیاردر حوزه فناوری و یکی از موسسان سرویس پرداخت پی پال بر این باور است که در خصوص خیانت گوگل به آمریکا می‌بایست تحقیقاتی انجام شود. وی گوگل را به خیانت به آمریکا و همکاری با دولت چین متهم کرد.

ادعای خیانت گوگل به آمریکا

رئیس جمهور آمریکا در صفحه توییتری خود افزود پیتر تیل مرد باهوشی است که در این خصوص اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار دارد. گفتنی است پیتر تیل به عنوان یکی از حامیان بزرگ دونالد ترامپ محسوب می‌شود. همچنین در چند روز گذشته پیتر تیل مدعی شد FBI و سازمان سیا می‌بایست در خصوص خیانت گوگل تحقیقات جدی را انجام دهند. وی معتقد است یکی از اهداف گوگل همکاری با ارتش چین است. ترامپ در ادامه توییت خود تاکید کرد دولت وی برای بررسی این موضوع به صورت جدی وارد عمل خواهد شد.

در همین رابطه ریوا اسکویتو، سخنگوی گوگل عنوان کرد ما چندین بار در خصوص چنین ادعاهایی توضیح داده‌ایم و بار دیگر اعلام می‌کنیم با ارتش چین همکاری نمی‌کنیم. ما همواره با دولت آمریکا همکاری کرده و به وزارت دفاع در حوزه‌های مختلفی چون امنیت سایبری، جذب نیرو و خدمات درمانی کمک می‌کنیم. گفتنی است این ادعای دونالد ترامپ در شرایطی مطرح شده که مجلس آمریکا در خصوص قدرت تجاری گوگل، فیسبوک، اپل و آمازون تحقیقاتی را شروع کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خب که چی نکنه اونم میخاد تحریم کنه

  2. جدی جدی کم داره این بنده خدا ازش نگیرید

  3. گوگل خیانت چی اصلا مگه شرکت دولتیه لامصب

  4. این ترامپ وواقعا کم داره