آوافیکس

بهترین مرکز تعمیرات تخصصی موبایل با مناسبترین قیمت کجاست؟

بسیاری از مردم بر این باورند که خراب شدن گوشی یک مصیبت است و پیدا کردن تعمیرکار مصیبت بزرگتر! اما واقعا چرا؟

مراکز تعمیرات موبایل در سراسر کشور مخصوصا در کلان شهرهایی مانند تهران آنقدر نایاب نیستند که پیدا کردن تعمیرکار موبایل به یک مصیبت تبدیل شود. اما قضیه ازین قرار است که پیدا کردن تعمیرکار سخت نیست، بلکه پیدا کردن یک تعمیرکار موبایل خوب و حرفه ای و در عین حال منصف سخت است.

شما با یک جستجوی ساده یا با مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل در شهرتان می توانید به راحتی به لیستی از تعمیرکاران موبایل دسترسی داشته باشید. اما چون تعمیر موبایل یک کار کاملا تخصصی است، شما به عنوان یک فرد غیرمتخصص در این زمینه کاملا طبیعی است که برای تصمیم گیری سردرگم شوید. زیرا اگر این شرایط را خودتان یا اطرافیانتان تجربه کرده باشید، می دانید که حتما با قیمت های مختلفی مواجه می شوید و از هر تعمیرکار نظری می شنوید که حتی گاهی دلتان می خواهد از خیر تعمیر گوشی تان بگذرید و به خرید یک گوشی جدید فکر کنید.

ممکن است اولین کاری که می کنید این باشد که به دیجی کالا می روید و به دنبال یک گوشی جدید با مشخصات مورد نظرتان می گردید، اما از طرفی با افزایش نرخ دلار و به همان نسبت گران شدن گوشی های موبایل به احتمال زیاد خیلی زود فکر خریدن یک گوشی جدید را از سرتان بیرون می کنید و دوباره تصمیم می گیرید که گوشی تان را تعمیر کنید و باز هم نقطه سر خط… ! سردرگمی در پاسخ به این سوالات:

 به کدام تعمیرکار اعتماد کنم؟

کدام قیمت منصفانه است؟

آیا قیمت های بیشتر به معنی قطعات اصلی است؟

این حساسیت شما کاملا منطقی و بجا است زیرا گوشی موبایل جزو پرکاربرد ترین وسایل در زندگی روزمره شماست و اگر بعد از تعمیر مثل سابق کار نکند بسیار آزاردهنده خواهد بود، بنابراین بسیار مهم است که چه کسی گوشی شما را تعمیر می کند و آیا اصلا در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده میکند؟

آوافیکس برای رفع این دغدغه ها که هر روزه افراد زیادی با آنها مواجه می شوند، سیستمی راه اندازی کرده است که روند تعمیرات موبایل در کشور ما نیز شفاف و امن باشد و شما بتوانید به راحت ترین روش ممکن گوشی تان را با خیال راحت تعمیر کنید.

 آوافیکس چیست؟

آوافیکس یک سرویس تعمیرات موبایل در محل است که شما می توانید پس از مراجعه به سایت avafix.com از هزینه تعمیر موبایلتان مطلع شوید و سپس زمان و مکان مورد نظرتان را برای تعمیر گوشی مشخص کنید. فرقی نمی کند که شما بخواهید گوشی تان را صبح در محل کارتان، عصر در یک کافه و یا شب در منزلتان تعمیر کنید، هر زمانی که شما بخواهید، تعمیرکار آوافیکس در همان ساعت، در محل مورد نظرشما و در حضور خودتان گوشی شما را تعمیر می کند!

آوافیکس

تعجب نکنید… این خدمات کاملا واقعی و امکان پذیر است، شاید شما فکر کنید که تعمیر موبایل یک کار تخصصی است و مگر می شود مثلا ال سی دی گوشی را در کافه یا منزل تعویض کرد؟! بله می شود زیرا تکنسین های آوافیکس کاملا حرفه ای و آموزش دیده هستند و تمام ابزار مورد نیاز برای تعمیر گوشی شما را همراه خود دارند. ممکن است الان به این موضوع فکر کنید که :

 اصلا چطور به آوافیکس اعتماد کنیم؟!

چطور مطمئن شویم که تعمیرکاران آوافیکس حرفه ای هستند و از قطعات اصلی برای تعمیر موبایل استفاده می کنند؟

این سوال نیز کاملا بجا است و شما برای سپردن گوشی تان به هر مرکزی باید مطمئن باشید، در مورد آوافیکس باید بگوییم که تمام تکنسین های آوافیکس کاملا گزینش شده اند و علاوه بر اینکه دارای سال ها تجربه کاری هستند، برای داشتن مجوز فعالیت در شرکت آوافیکس دوره ها و آزمون های تخصصی آوافیکس را با موفقیت گذرانده اند.

اما بازهم برای آرامش خاطر شما طبق قوانین آوافیکس تمام مسئولیت تعمیر گوشی شما بر عهده شرکت است نه تعمیرکار گوشی!

از طرف دیگر قطعاتی که برای تعمیر گوشی شما استفاده می شود از سوی شرکت تامین می شود که با توجه به ارائه فاکتور معتبر و گارانتی اصالت قطعه خیالتان از بابت کیفیت قطعه نیز راحت خواهد شد.

اما شاید بسیاری از افرادی که تا به اینجای مقاله را خوانده اند، الان به این موضوع فکر کنند: پس حتما هزینه تعمیر موبایل در آوافیکس نسبت به تعمیرکاران سنتی بیشتر است؟ و در واقع سوال اصلی این است که:

آیا هزینه تعمیر موبایل در آوافیکس منصفانه است؟

پاسخ این سوال را به راحتی می توانید با مراجعه به سایت آوافیکس و سپس کلیک برروی دکمه استعلام قیمت دریابید. با یک مقایسه ساده متوجه خواهید شد که سیستم آوافیکس بر پایه دریافت سود بیشتر از تعداد مشتری محدود نیست، بلکه بر پایه ارائه خدمات خوب با هزینه مناسب و در نتیجه افزایش تعداد مشتریانش است.

در پایان پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آوافیکس و نحوه ارائه خدمات توسط این مجموعه به سایت آوافیکس با آدرس  avafix.com مراجعه نمایید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. همه شهری نداره بدیش اینه

  2. خوبه حداقل قیمتاش واقعیه هرجا میریم دوبرابر میکشن روش

  3. ده برابر بقیه جاها پول میگیرن پول کار و مالیتاو پست و این چیزا