آنر بند 5

معرفی مچ بند آنر بند 5 همراه گوشی آنر 9 ایکس تایید شد

سرانجام تایید شد که یکم مرداد قرار است از مچ بند آنر بند 5 (Honor Band 5) در کنار گوشی‌های خانواده آنر 9 ایکس پرده برداری شود.

با شروع ماه جاری، گمانه‌زنی‌ها در مورد نسل آینده‌ی مچ بند شرکت آنر، آنر بند 5 آغاز شد. چند روز پیش، ما گزارشی را منتشر کردیم که در آن نوشته شده بود این دیوایس 23 جولای (1 مرداد ماه) در کنار گوشی‌های سری آنر 9 ایکس معرفی خواهد شد. حال پوستر رسمی از سوی سازنده منتشر شده که می‌تواند این رویداد را تایید کند.

پیش‌فروش این گجت پوشیدنی در فروشگاه آنلاین هواوی آغاز شده است. ضمن آنکه 500 خریدار نخست، می‌توانند در کنار این مچ بند صاحب یک جفت ایرفون Honor AM115 نیز به عنوان هدیه شوند. آنر بند 5 همچنین در رنگ‌های مشکی، سورمه‌ای و صورتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

آنر بند 5

قابلیت‌های جدید آنر بند 5

از نظر امکانات شباهت زیادی بین این نسخه و نسل پیشین وجود دارد. این شامل یک صفحه‌ی رنگی و یک دکمه‌ی گرد در پایین آن می‌شود. جدا از طراحی مشابه، این مچ بند جدید می‌تواند شامل برخی قابلیت‌های تازه‌تر نسبت به آنر بند 4 نیز باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید از طریق این گجت میزان اکسیژن خون و سطح خستگی خودتان را اندازه‌گیری کنید.

اما در این رویداد فقط از آنر بند 5 رونمایی نمی‌شود، شرکت هواوی آنر در این روز می‌خواهد از گوشی‌های جذاب خانواده آنر 9 ایکس خود نیز پرده برداری کند. لازم به ذکر است که گجت نیوز به صورت کامل این رویداد را تحت پوشش خبری خود قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام مج بند أنر ۵ رو خریداری کردم ولی نتونستم یا گوشی أیفون ۶ چرا کنم کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون

  2. صولتیش خیلی اوبههههه

  3. چ خوشگلم هستن اولیتن باره لاز مچ بند هوشمند خوشم میاد

  4. به زودی خود آنر جدا میشه این چ روزیه گفتم