تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند آنر مجهز به سیستم عامل هارمونی خواهد بود

در آینده نزدیک شاهد معرفی جدیدترین مدل تلویزیون هوشمند آنر خواهیم بود. به نظر می‌رسد این تلویزیون جدید مجهز به سیستم عامل هارمونی است.

هواوی قصد دارد نخستین تلویزیون هوشمند خود را معرفی کند و به نظر می‌رسد دارای سیستم عامل Harmony (این سیستم عامل را در چین با نام هانگ منگ هم می‌شناسند) خواهد بود. از آن جایی که انتظار می‌رود در ماه آگوست عرضه شود، می‌توان آن را به عنوان اولین دستگاهی دانست که مجهز به سیستم عامل انحصاری هواوی می‌شود.

این تلویزیون هوشمند تحت نام تجاری آنر راه‌اندازی خواهد شد؛ همچنین نخستین مدلی‌ست که دارای صفحه نمایش 55 اینچ است. داشتن سیستم عامل می‌تواند برای سیستم هوشمند خانگی هواوی مهم باشد و به عنوان یک پلتفرم سرگرمی هم کارآیی داشته باشد. این قابلیت اضافه‌شده برای مردم چین بدین منظور است که از تلویزیون دور شده و بر روی گوشی های هوشمند متمرکز شده‌اند؛ در سال‌های اخیر، تعداد کسانی که تلویزیون تماشا می‌کنند، بسیار کم شده است.

تلویزیون هوشمند

مدیر شرکت آنر اظهار داشت که قصد دارند از تجربه بالای خود در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند برای تولید تلویزیون‌های باکیفیت استفاده کنند. اینطور که پیداست، او به طور رسمی ساخت تلویزیون هوشمند با سیستم عامل را تایید نکرده است. در صورتی که این اتفاق بیفتد، تیم فعال سیستم عامل هواوی می‌توانند مشکلات را شناسایی و آن‌ها را قبل از انتشار رسمی در گوشی های هوشمند، رفع کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من تا الان با این سیتم عامل اشنایی نداشتم

  2. دانفنگ پس چی بو.د میگفتن میخاد بزنه