سیستم عامل هانگ منگ

سیستم عامل هانگ منگ برای گوشی‌های هواوی طراحی نشده است!

یکی از مقامات ارشد شرکت هواوی اعلام کرده است که سیستم عامل هانگ منگ (HongMeng OS)‌ برای گوشی‌های هواوی طراحی نشده و مختص به محصولات دیگری است. با این اوصاف هواوی همچنان از پلتفرم اندروید استفاده خواهد کرد؟

بارها شنیده بودیم که هواوی سیستم عامل هانگ منگ را برای جایگزینی اندروید در گوشی‌های هوشمند خود توسعه بخشیده است، اما ظاهرا غول چینی برنامه‌های دیگری در سر دارد. کاترین چن٬ عضو هیئت مدیره و معاون شرکت هواوی در پاسخ به اینکه آیا سیستم عامل هواوی برای جایگزینی اندروید توسعه یافته٬ پاسخ داد که این سیستم عامل برای کاربردهای تجاری و اینترنت اشیاء توسعه پیدا کرده است.

سیستم عامل هانگ منگ - کاترین چن

کاترین چن

اطلاعاتی جالب در مورد سیستم عامل هانگ منگ

چن اطلاعات جالبی را طی یک نشست خبری در بلژیک ارائه کرده است. سیستم عامل هانگ منگ اخیرا به ثبت رسیده است و با توجه به جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین٬ همگان بر این باور بودند که هواوی این پلتفرم را می‌خواهد جایگزین اندروید کند. به نظر می‌رسد که قطعه کدهای این سیستم عامل نسبت به آنچه در اندروید می‌بینیم بسیار کمتر هستند. اندروید موبایل شامل میلیون‌ها خط کد است٬ در حالی که این پلتفرم صدها هزار کد را در بر می‌گیرد. چن همچنین افزوده است که سیستم عامل داخلی هواوی تاخیر بسیار کمتری نیز در اجرا نسبت به یک پلتفرم موبایلی دارد.

هرچند ممکن است این خبر حقیقت داشته باشد٬ اما به نظر می‌رسد مقامات چینی پس از بالا گرفتن جنگ تجاری با آمریکا از غول گوشی‌سازی چینی خواسته‌اند تا نسخه‌ی موبایلی این سیستم عامل را برای استفاده در گوشی‌های هوشمندش توسعه ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این چینى ها اگه عاقل بودن یه مشت جنس بنجل آشغال تولید نمى کردن که میلیون ها نفر شب و روز تف و لعنت شون کنن!!

  2. پس اصلا چرا درستش کردن

  3. از اولش هم معلوم بود که نمیتونه اما ادای تنگا رو درآورد و گفت میتونم
    الانم که خیالش راحت شده از بابت آمریکا

  4. خیلی مار موزن این چینی ها

  5. میخاد فراگیرش کنه بعد رقابت کنه با اندروید

  6. پس مرض داشت هی میگفت سیستم عامل خودم؟؟؟