فیلم واکینگ دد (Walking Dead) به سینماها می‌آید + اولین تیزر تریلر

سریال Walking Dead یا مردگان متحرک به زودی یک نسخه سینمایی خواهد داشت. فیلم واکینگ دد به زودی اکران می‌شود و شخصیت اصلی آن ریک گرایمز خواهد بود. این فیلم قرار است آغازگر یک تریلوژی باشد.

ریک گرایمز در یک دهه اخیر چهره اصلی سریال Walking Dead بوده است و خبر خروج او از سریال پس از 9 فصل، طرفداران را بسیار ناراحت کرد اما در سوی دیگر، در فیلم واکینگ دد یک بار دیگر ماجراجویی‌های این شخصیت را دنبال خواهیم کرد.

اینکه ریک گریمز دیگر بخشی از دنیای سریال مردگان متحرک نخواهد بود، طرفداران را نگران آینده این مجموعه پرطرفدار کرد اما با خبر حضور او در نسخه‌های سینمایی، طرفداران کمی امیدوار شدند. سازندگان سریال، مدتی است که قصد گسترش بیشتر این برند را دارند و ساخت یک فیلم سینمایی، قدم بعدی آن‌ها در تحقق بخشیدن به این اهداف است.

در کامیک کان سن دیگو 2019، علاوه بر پخش تریلر فصل جدید سریال، یک تیزر غافل گیرکننده از فیلم مردگان متحرک نیز منتشر شد. این تریلر هیچ صحنه‌ای از فیلم اصلی را نشان نمی‌دهد اما اعلام می‌کند که داستان ریک گرایمز به پایان نرسیده است و کسانی که به این شخصیت علاقه‌مند هستند، می‌توانند او را در سالن‌های سینما ملاقات کنند.

 تیزر تریلر فیلم واکینگ دد – Walking Dead

جزئیات زیادی در این تیزر وجود ندارد اما هلیکوپتری که نشان داده می‌شود برای طرفداران سریال آشنا است. در بخشی از سریال، ریک که در خطر مرگ قرار گرفته است، توسط یک هلیکوپتر نجات پیدا می‌کند. همچنین به گفته سازندگان، ریک در این فیلم با گروه تازه‌ای از نجات یافتگان دست و پنجه نرم خواهد کرد.

همه چیز را که کنار بگذاریم، تعجب برانگیزترین اتفاق، تایید این مسئله است که فیلم مذکور تنها در سینماها اکران می‌شود. مجموعه The Walking Dead طرفداران بسیاری دارد اما طرفداران تلویزیونی و نه سینمایی. سازندگان مشخصا کنجکاوند که چند درصد از طرفداران حاضر هستند برای تماشای ریک گرایمز پول بلیط سینما بدهند. هدف سازندگان ساخت یک سه‌گانه پیرامون این شخصیت است اما همه چیز به فروش فیلم بستگی دارد. نکته دیگر این است که این گونه فیلم‌ها معمولا دارای استاندارهای تلویزیونی هستند و حتی برای اکران در سینما مناسب نیستند که اگر فیلم مورد اشاره هم چنین شرایطی داشته باشد، به فروش مناسبی دست پیدا نخواهد کرد.

فیلم واکینگ دد هنوز تاریخ اکران دقیقی ندارد و به زودی اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر خواهد شد. فصل دهم سریال واکینگ دد نیز از تاریخ 6 اکتبر 2019 (18 مهر 1398) آغاز می‌گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وا این مگه سریال نبود