فیلم Breaking Bad

احتمال حضور برایان کرانستون در فیلم Breaking Bad قوت گرفت

سال گذشته رسما ساخت فیلم بریکینگ بد با محوریت شخصیت جسی و حضور آرون پاول تایید شد، اما پرسشی که همواره ذهن هواران سریال Breaking Bad را مشغول کرده حضور برایان کرانستون در فیلم Breaking Bad بود که با توجه به توئیت‌های اخیر این دو بازیگر، به نظر والتر وایت دوست‌داشتنی هم در فیلم بریکینگ بد حضور دارد.

چند روز قبل کرانستون و پاول تصویری از دو الاغ را در ایسناگرام و توئیتر خود به اشتراک گذاشتند و در توضیحاتش نوشتند «به زودی» که باعث شد بسیاری از هوارداران بریکینگ بد شروع کنند به تئوری‌پردازی و گمانه‌زنی در مورد همکاری دوباره این دو بازیگر در فیلم Breaking Bad. روز گذشته قهرمانان سریال بریکینگ بد در اینستاگرام خود عکس پایین را منتشر کردند و در توئیترشان هم با عبارت «حتی زودتر» لینک صفحه ایسنتاگرامشان را قرار دادند.

فیلم Breaking Bad

با توجه به تصویر بالا و شایعاتی که طی چند مدت اخیر وجود داشته، می‌توان حضور والتر وایت را در این فیلم سینمایی قطعی دانست، اما هنوز با چشم یک شایعه می‌بایست به این موضوع نگاه کرد. همچنین با توجه به اینکه کرانستون سال گذشته گفته بود والتر وایت در پایان سریال مرده است و به نظرش در فیلم بریکینگ بد شاهد حضور او به عنوان یک شخص زنده نخواهیم بود، احتمالا در فلش‌بک‌ها یا رویاهای جسی او را ملاقات خواهیم کرد. وجود فلش‌بک در آثار وینس گیلیگان چندان عجیب نیست؛ زیرا در سریال بهتره با سال تماس بگیری، داستان از نظر زمانی گاهی پیش از اتفاقات برکینگ بد و گاهی پس از آن رخ می‌دهد. از آنجایی که فیلم برکینگ بد یک دنباله محسوب می‌شود، حضور شخصیت‌های کلیدی سریال چندان پررنگ نخواهد بود، اما به روایت داستان معنی خواهد بخشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یکی از بهترین بازیگرایی که دیدم در سریال

  2. عه فیلمش میخان بسازن ؟

  3. مگه میشه بی بی حرفش باشه و برایان کرانستون نباشه