مشخصات فنی و قیمت آنر 9 ایکس پرو

مشخصات فنی و قیمت آنر 9 ایکس پرو پیش از معرفی افشا شد

چند ساعت پیش از رونمایی رسمی، مشخصات فنی و قیمت آنر 9 ایکس پرو (Honor 9X Pro) افشا شد. این گوشی پرچمدار جدید برند آنر خواهد بود.

گوشی‌های هوشمند آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو امروز رسما معرفی می‌شوند. اما ساعاتی پیش از معرفی رسمی، شاهد درز مشخصات فنی و قیمت آنر 9 ایکس پرو هستیم.

مشخصات فنی و قیمت آنر 9 ایکس پرو

بر اساس فهرستی که توسط شرکت China Telecom منتشر شد، این گوشی با شماره مدل HLK-AL00 در دو نسخه وارد بازار چین می‌شود. این دو نسخه شامل 8 گیگ رم + 128 گیگ حافظه داخلی و همین میزان رم + 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌شوند. این فهرست قیمت نسخه‌ی 256 گیگابایتی را 2999 یوان چین اعلام کرده، اما حرفی از قیمت نسخه‌ی 128 گیگابایتی آن نزده است.

گوشی جدید آنر قرار است در رنگ‌های مشکی (Magic Night Black)، آبی (Phantom Blue) و بنفش (Phantom Violet) از 25 جولای (3 مرداد) روانه‌ی بازار شود. تصاویر منتشر شده از نسخه‌ی آبی رنگ این گوشی، الگوی ایکس مانند را در پشت قاب نشان می‌دهد.

آنر 9 ایکس پرو به یک نمایشگر 6.59 اینچی IPS LCD بدون بریدگی مجهز است که وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه می‌کند. تراشه‌ی کایرین 810 قدرتبخش آن است و رابط کاربری EMUI 9.1.1 بر پایه‌ی اندروید 9 در راس بخش نرم افزاری آن قرار خواهد داشت. این گوشی با یک باتری 4.000 میلی‌آمپر ساعتی روشن می‌ماند و از طریق یک درگاه USB-C‌ نیز با سرعت بالا شارژ می‌شود.

اگر علاقه‌مند به عکس‌های سلفی هستید، خبر خوب حضور یک دوربین باکیفیت 16 مگاپیکسلی روی قاب جلویی این گوشی است. سه دوربین 48 مگاپیکسلی + 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی نیز روی قاب پشتی گوشی جای گرفته‌اند. این گوشی همچنین شامل اسلات کارت میکرو اس دی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک اسکنر اثر انگشت کناری است. ابعاد آن 163.1 در 77.2 در 8.8 میلی‌متر بوده و وزنی بالغ بر 206 گرم دارد. ظاهرا آنر در کنار این گوشی قصد دارد از مچ بند آنر بند 5 و لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو و احتمالا نخستین تلویزیون هوشمند خود نیز پرده برداری کند.