مکان فرازمینی

5 مکان فرازمینی و اسرارآمیز بر روی زمین

همواره گزارش‌های مختلفی در خصوص مشاهده موجودات فضایی، ارواح و موجودات اسرارآمیز منتشر می‌شود. در ادامه شما را با 5 مکان فرازمینی و ماورایی آشنا کنیم.

بشر از دیرباز همواره در زندگی خود به دنبال موجودات فضایی، ارواح و موجودات اسرارآمیز بوده است تا بتواند با کشف آثاری از آنها به تمامی پرسش‌های غیر منطقی زندگی خود پاسخ دهد. برخی از انسان‌ها بر این باورند که موجودات فضایی و ماورایی واقعی بوده و برخی نیز آنها را زاییده ذهن نویسندگان کتاب‌های علمی و تخیلی می‌دانند، اما در داستان‌هایی که همواره از گذشته نقل شده است و شواهد بسیار مرموزی که وجود دارد، احتمال وجود موجودات بیگانه، ارواح و موجودات اسرارآمیز را قوت بخشیده است. در این مقاله سعی داریم شما را با 5 مکان فرازمینی مربوط به آدم فضایی‌ها آشنا کنیم.

معرفی پنج مکان فرازمینی

منطقه 51

ٰآدرس: 100 کیلومتری شمال غربی لاس وگاس در ایالت نوادا آمریکا

فرازمینی

در جنوب بخش مرکزی نوادای آمریکا بزرگراهی بسیار معروف وجود دارد که آن را با عبارت‌های State road 375 یا SR 375 نیز می‌شناساند. معروفیت این بزرگراه با طول 158 کیلومتر از سال 1966 شروع شده است که از آن زمان تاکنون همواره مشاهدات مختلفی از موجودات فضایی گزارش می‌شود. در دو طرف این بزرگراه صحراهای مختلفی وجود دارد و برخی بر این باورند که در این زمین‌های خالی فعالیت‌های فرازمینی انجام می‌شود. در این مکان منطقه محرمانه 51 نیز وجود دارد. در منطقه 51 بارها گزارش‌هایی در خصوص مشاهده یوفو و بشقاب پرنده منتشر شده است.

فرازمینی

در منطقه 51 چند پایگاه نظامی مستقر است و در آن قسمتی از پایگاه هوایی ادواردز نیز قرار دارد. کارشناسان می‌گویند در پایگاه نوادا در خصوص موجودات فضایی و یوفوها تحقیقاتی سری صورت می‌گیرد. برخی معتقدند کارشناسانی که در این پایگاه فعالیت می‌کنند زندگی خارج از منطقه 51 را برای همیشه ترک کرده‌اند. در حال حاضر منطقه 51 به دلیل نظامی بودن محرمانه و سری است، اما بزرگراه SR 375 مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته ورود به منطقه 51 ممنوع بوده و نمی‌توان از آن بازدید کرد.

شهر رازول ، نیومکزیکو

آدرس : آمریکا، نیومکزیکو ، شهر رازول ، منطقه ان ام 88203 ، خیابان ان 114

فرازمینی

یکی دیگر از 5 مکان فرازمینی مربوط به موجودات فضایی شهر رازول است. این شهر در نیومکزیکو آمریکا قرار دارد که بر اساس جمعیت جزو 5 شهرستان بزرگ نیومکزیکو محسوب می‌شود. معروفیت این شهر به سال 1947 برمی‌گردد که در آن یک رویداد غیرطبیعی اتفاق افتاد که به پدیده رازول معروف است. در سال 1947 یک یوفو با مسافرانش در این شهر سقوط کرد.

فرازمینی

در اوایل ماه ژوئیه سال 1947 یک پرنده ناشناس در شمال غرب رازول در یک زمین کشاورزی سقوط کرد. افرادی که توانستند این اتفاق را مشاهده کنند اعلام کردند در شب 4 ژوئیه 1947 در آسمان منطقه جسمی عجیب و نورانی را دیده‌اند که پس از مدتی در مزرعه‌ای به زمین افتاد. پس از چنین رویدادی نیروهای دولتی و نظامی وارد عمل شدند و حتی رادارهای آنها نیز این موضوع را تایید کرده بودند. بررسی‌ها حاکی از آن بود که یک سفینه فضایی به زمین برخورد کرده است. پس از این اتفاق مطالعات مختلفی در خصوص آن انجام شد، اما سرانجام مسئولان دولت آمریکا اعلام کردند این اتفاق حاصل برخورد یک بالون یا هواپیمای معمولی بوده است. در همین راستا در سال 1991 نیز موزه‌ای در این شهر احداث شد تا علاقه‌مندان با مراجعه به این موزه بتوانند از این رویداد اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

قلعه راس (Ross) | ایرلند

آدرس: ایرلند ، شرکت کری، کیلارنی،

فرازمینی

در شهرستان کری کشور ایرلند قلعه‌ای به نام راس (Ross) در کنار رودخانه‌ای Leane قرار دارد که از آن به عنوان یک مکان فرازمینی مربوط به موجودات فضایی نام می‌برند. قدمت این قلعه به قرن 15 میلادی مربوط می‌شود که در طول تاریخ فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرده است. این قلعه به اجداد O’Donoghue تعلق داشته است. حاکم قبیله محلی O’Donoghue در قرن 15 دستور ساخت آن را داد که البته در طول تاریخ افراد مختلف مالکیت آن را بر عهده داشتند. شایعه‌هایی مبنی بر حضور ارواح در نزدیکی این خانه باعث شده است که بسیار معروف شود.

فرازمینی

بسیاری بر این باورند که این منطقه مکان مناسبی برای ملاقات با ارواح است. داستان‌های مختلفی در خصوص این قلعه وجود دارد، برخی می‌گویند مالک این قلعه یعنی O’Donoghue از اتاق خود که در بالای قلعه قرار داشت، توسط پنجره بزرگ آن در کنار تمامی وسایل اتاق خود و به همراه اسبش به داخل دریاچه Leane کشیده شده و جان خود را از دست داده است. به همین دلیل از آن زمان همواره برخی معتقدند O’Donoghue در درون این دریاچه زندگی کرده و نظاره‌گر قلعه خود است. البته صداهای جیغ، حرکات عجیب درختان و سایر اشیای این منطقه باعث شده است که همواره پیرامون این منطقه حواشی زیادی وجود داشته باشد. برخی نیز عنوان می‌کنند O’Donoghue هر 7 سال یکبار در صبح روز اول ماه مه با اسب خود از دریاچه بیرون آمده و در اطراف پرسه می‌زند. در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند از این قلعه دیدن کنند.

کاخ وینچستر

آدرس : آمریکا، سن خوزه ، منطقه ی سی ای 95128 ، بلوار وینچستر 525 S،

فرازمینی

کاخ وینچستر یک کاخ تاریخی و بسیار معروف در سن خوزه کالیفرنیا آمریکا است که در خصوص آن داستان‌های عجیبی شکل گرفته است و برخی دلیل اسرارآمیز بودن آن را منشا فرازمینی عنوان می‌کنند. طبق روایت‌های مختلف در سال 1881 سارا وینچستر به عنوان یکی از اشراف‌زادگان آمریکا تصمیم گرفت تا خانه‌ای را بسازد. در این سال که سارا همچنان با غم از دست دادن کودک خود مواجه بود، همسرش را به دلیل بیماری سل از دست می‌دهد. چنین اتفاقی باعث شد تا وی خود و خانواده خود را نفرین شده بداند. وی برای درمان شرایط روحی خود از فالگیران و افرادی که احضار روح انجام می‌دادند، کمک گرفت. فالگیران به او گفتند خانواده‌اش توسط کشته‌شدگان با تفنگ وینچستر نفرین شده‌اند و او باید برای نجات پیدا کردن از این نفرین برای خود در جایی دور خانه‌ای را بسازد، خانه‌ای که هیچ‌وقت مراحل ساخت آن به پایان نرسید.

فرازمینی

جالب است بدانید مراحل ساخت کاخ وینچستر حدود 38 سال به طول انجامید. در واقع سارا وینچستر زمینی به مساحت 4 هزار متربع مربع را در منطقه سن خوزه کالیفرنیا خریداری کرد و برای ساخت آن 116 کارگر هر روزه مشغول به کار بودند. در حین ساخت این خانه همواره قسمت‌هایی تخریب، بخش‌هایی اضافه و قسمت‌های نیز مجددا بازسازی می‌شد. به طور کلی نقشه ساختی برای کاخ وجود نداشت و فقط تعدادی از اتاق‌ها از یک نقشه مشخص ساخته شده‌اند که آن را نیز خود سارا وینچستر تعیین کرده بود. سارا بسیار خرافی شده بود و خرافات خود را به خانه اضافه کرد. در واقع در معماری کاخ شاهد طراحی عجیبی هستیم؛ برای مثال یک در به دیوار باز می‌شود، راه‌پله‌ای که به بن‌بست می‌رسد، درهایی از خانه که شما را به بیراهه می‌برند.

سارا وینچستر سرانجام در سال 1922 فوت کرد و پس از مرگ وی کارگرانی که مشغول ساخت و ساز بودند، فعالیت خود را قبل از اینکه به پایان برسد متوقف کردند و اکنون می‌توان بخش‌هایی که تکمیل نشده‌اند را مشاهده کرد. البته این کاخ وقوع زلزله‌ای را نیز تجربه کرده بود که در آن زمان سارا بر این باور بود که ارواح این کار را انجام داده بودند. به طور کلی این کاخ دارای 160 اتاق، 47 اجاق، 1000 قطعه شیشه برای پنجره‌ها، 1 بخاری، 950 در و 40 راه‌پله است. هم‌اکنون در این کاخ به روی علاقه‌مندان باز است و می‌توانند از آن بازدید کنند.

کوه سنت هلن – پناهگاه پاگنده‌ها

آدرس: واشنگتن آمریکا

فرازمینی

برخی وجود موجودات پاگنده را واقعی و برخی نیز یک موضوع تخیلی می‌دانند. برخی از کارشناسان می‌گویند پاگنده‌ها نژادی از انسان هستند که تاکنون منقرض نشده و جمعیت آنها در سراسر جهان پراکنده شده است. برخی نیز عنوان می‌کنند که توانستند این موجودات را ببینند که بسیار قد بلند، پرمو بوده و همانند گوریل هستند. عده‌ای نیز معتقدند یکی از پناهگاه‌های این موجودات در کوه سنت هلن واشنگتن آمریکا است. ارتفاع این کوه آتشفشانی قبل از فوران در 18 مه سال 1980 حدود 2 هزار و 949 متر بود، اما پس از فوران به 2 هزار و 549 متر رسید. طبق روایت‌های مختلف گروهی در سال 1880 میلادی توانستند پاگنده‌ها را در این منطقه مشاهده کنند. چنین مشاهداتی چندین بار دیگر نیز گزارش شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. اتفاقا بر خلاف نظر دوستان در دوران جنگ سرد مشاهدات زیادی هم از مردم روسیه در زمینه یوفوها و فرازمینیها ثبت شده ولی حکومت کمونیستی علاقه ای به بروز اونها نداشت.پس سوال درست اینه که چرا فقط آمریکا و روسیه و خیلی محدود در بعضی کشورهای غربی.چرا ما که آثار هشت هزار ساله از تمدن داریم در هیچ سنگ نگاره ای و در هیچ دوره ای این مشاهدات رو نداشتیم؟چند سال قبل که تازه موضوع پرونده هسته ای ایران داغ شده بود مردم اصفهان؛بوشهر و نطنز هم مشاهدات زیادی داشتن که بعضا فیلم گرفتن و با یه سرچ ساده میتونین ببینین.شاید کل داستان فرازمینیها تکنولوژیهای پیشرفته ابر قدرتها باشه و بهترین سرپوش برای این مدل فعالیتهای جاسوسی همینجور داستانهای عامه پسنده.عده ای هم میگن شاید فرازمینیها آیندگان خود ما هستن که به تکنولوژی سفر در زمان مجهز شدن.ولی اما و اگرهای زیادی وجود داره که بی جوابتر از داستانهای نظریه پردازان فرازمینی هست

  2. در جواب دوستی که گفتند چرا همه این اتفاقات تو قاره آمریکا رخ میده :
    اولا : همه این اتفاقا تو قاره آمریکا رخ نمیده ، برخورد با موجودات فضایی ( موجوداتی غیر از موجودات روی کره زمین ) همه جا امکانش هست که رخ بده .
    حالا اون ها ورداشتن واسه جذب توریست و اینجور چیزا هر اتفاق کوچیکی هر جا میوفته واسه خودشون ( البته در حقیقت واسه ما جهان سومی ها ) بزرگ کردن.
    شما هم اگه استعدادش رو داشتی و اینقدر فکراینکه با کودوم پا وارد دستشویی بشی نبودی ، الآن شاید یک همچین خلاقیتی از خودت نشون میدادی .
    منظورم از شما خودمم ، خودمون ، همه مون همینجوریم
    جای تاسف داره که با چشم و گوش بسته و ذهن قفل هر چی هر کی میگه قبول کنیم. خدا خودش میگه جستجو کنیم به حقیقت جهان و هستی پی ببریم / بعد بعضیا میگن این چیزا خرافاته ، تازه ادعاشون هم میشه که از همه بهتر خدا رو میشناسن.
    متاسفم همین!

  3. سلام.یه کم فکر کنیم خوبه.امریکا تکنولوژی بالایی تو زمینه های نظامی و فضایی داره.ماتازه در حد شناخت ستاره ها پیشرعت داشتیم.ن ارتباط و تحقیق درباره فرازمینی ها

  4. سلام
    موجودات فرا انسانی و فرازمینی وجود دارند، حتی در قرآن و برخی روایات هم داریم که اثبات وجود اینها هست.
    ولی همونطور که دوستمون اشاره کردند این که فقط در آمریکا اتفاق میفته مشکوکه و یعنی اینها با چیز دیگری غیر از موجود فرازمینی در ازتباطند…

    • بیا یه ساندیس خوره دیگه 😂😂😂💩💩💩

    • بله حرف شما درسته اینا موجودات دیگری به غیر از فرازمینی ها میتونن باشن . حقیقت دارند و از جنس اونایی هستند که با اراده خدا واسه حضرت سلیمان کار میکردن. البته فراعنه مصر ،مایاهاو امپراطوری های بزرگ زمین در زمان خودشون از تکنولوژی برتر اونها با احضار و روابط کفر آمیز استفاده کردن. اخیرا نازی ها هم که در زمان خودشون قدرت شیطانی برتر زمین بودند همین ارتباط رو برقرار کرده بودند واکنون نوبت ماسونها به نمایندگی ایالات متحده هستش در قرآن هر گونه برقراری ارتباط چه از طرف اونها و چه از طرف ما منع شده و سحر و کفر تلقی میشه .فوق العاده باهوش و دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ای هستن. شاید محل زندگیشیون یکی از میلیونها سیاره تو کهکشان خودمون باشه یا کهکشانهای دیگه.شاید هم مکان داره که تو منطقهفوق سری 51 از ایالت

    • بله حرف شما درسته اینا موجودات دیگری به غیر از فرازمینی ها میتونن باشن . حقیقت دارند و از جنس اونایی هستند که با اراده خدا واسه حضرت سلیمان کار میکردن. البته فراعنه مصر ،مایاهاو امپراطوری های بزرگ زمین در زمان خودشون از تکنولوژی برتر اونها با احضار و روابط کفر آمیز استفاده کردن. اخیرا نازی ها هم که در زمان خودشون قدرت شیطانی برتر زمین بودند همین ارتباط رو برقرار کرده بودند واکنون نوبت ماسونها به نمایندگی ایالات متحده هستش در قرآن هر گونه برقراری ارتباط چه از طرف اونها و چه از طرف ما منع شده و سحر و کفر تلقی میشه .فوق العاده باهوش و دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ای هستن. شاید محل زندگیشیون یکی از میلیونها سیاره تو کهکشان خودمون باشه یا کهکشانهای دیگهو روی خود زمین هم شاید باشن.ای امکان هستش که تو منطقه فوق سری 51 در 100کیلومتری ایالت آریزوناچند تا از اونا مشغول به کار تو ارتش آمریکا یا حتی سازمان ناسا باشن. اونا گونه هایی از مخلوقات جن هستن از اوجایی که اتباط با اجنه تو آیین مسیح هم کفر و شرک محسوب میشه .ایالات متحده داره این موجودات ر به اسم فرازمینی ها ،مریخی ها و…با ساکنان زمین آشنا میکنه و ارتباط با اونا رو مجاز میکنه.

  5. هیچ موجود فرازمینی وجود ندارد . این موجودات فضایی ساخته ذهن غرب استکبار هست ، از یک بچه یک ساله هم سوال کنید ، می گوید این ها خرافات هست . تاسف برای آن هایی که این حرف های غربی را باور می کنند .

  6. چرا همه ی این شواهدی که در رابطه با فرازمینی هاست داخل قاره ی آمریکا هست