پایتخت 6

بابا پنجعلی در پایتخت 6 حضور نخواهد داشت؛ بازگشت مهران احمدی به سریال پایتخت

ساخت فصل ششم سریال پایتخت از چندی دیگر رسما آغاز می‌شود، اما شخصیت بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه در پایتخت 6 حضور نخواهد داشت.

در تمامی فصل‌های قبلی بابا پنجعلی یکی از اعضای اصلی خانواده معمولی و از شخصیت‌های محبوب سریال پایتخت به شمار می‌رفت که به واسطه بازی مناسب خمسه بسیاری از بینندگان با این پیرمرد ارتباط حسی مناسبی برقرار کرده بودند، اما همانطور که محسن تنابنده پیش از این طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود، متاسفانه در پایتخت ۶ شاهد حضور او نیستیم ولی بهبود، داماد خانواده معمولی، با بازی مهران احمدی باری دیگر به جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی بازمی‌گردد.

با توجه به گفته‌های الهام غفوری به برنامه سلام صبح بخیر فصل ششم پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و طراحی محسن تنابنده آذر ماه امسال برای پخش در نوروز ۹۹ آماده می‌شود و احتمالا پانزده قسمت خواهد داشت.

غفوری به عنوان تهیه کننده این فصل، چندی قبل در مصاحبه‌ای پیرامون قصه و شخصیت‌های پایتخت 6 گفته بود:

قصه‌ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسیده است. خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند، اگر مشکلی پیش نیاید و نیمه دوم سال تصویربرداری آغاز شود این اتفاق در شمال کشور، شیرگاه خواهد افتاد. سِیر داستان هم ربطی به «پایتخت ۵» نخواهد داشت و از آن فضا فاصله می‌گیرد.

با توجه به صحبت‌های بالا می‌توان نتیجه گرفت بجز خمسه سایر شخصیت‌های اصلی سریال در فصل جدید حضور خواهند داشت که برای طرفداران این مجموعه خبر خوشحال کننده‌ای است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا حذف شخصیت بابا پنجعلی از پایتخت 6 را کار منطقی می‌دانید؟ نظرات خود پیرامون فصل‌های قبلی پایتخت و اتفاقاتی که انتظار دارید در فصل جدید سریال رخ دهد را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.