هایما M5

خودرو هایما M5 در سال جاری تولید و به بازار ایران عرضه خواهد شد

هایما M5 در سال جاری تولید و به بازار عرضه خواهد شد. شرکت ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران از هایما فامیلی پرده برداشت و پس از انتشار تصاویر جاسوسی از آن حالا قصد دارد هایما ام 5 را برای عرضه به بازار آماده کند.

ایران خودرو تاکنون دو محصول از شرکت هایما یعنی هایما اس 5 و اس 7 را تولید و به بازار ایران عرضه کرده است که مشتریان ایرانی نیز از آنها به خوبی استقبال کردند. این شرکت خودروسازی داخلی در ادامه همکاری با شرکت چینی هایما قصد دارد مدل هایما M5 را تولید و در سال جاری به بازار عرضه کند. ایران خودرو مدل 2017 این خودرو را برای بازار ایران در نظر گرفته است. این در حالی است که به دلیل تحریم صنعت خودرو توسط آمریکا، برای نقل و انتقال پول مشکلاتی وجود دارد و مشخص نیست شرکت ایران خودرو برای حل این مشکلات چه راهکاری را اتخاذ کرده است.

مشخصات هایما M5 

هایما M5

تاکنون ایران خودرو در خصوص جزئیات تولید خودرو هایما ام 5 اطلاعاتی را منتشر نکرده است، از این رو در خصوص مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی وجود ندارد، اما این خودرو در بازار چین با دو موتور به فروش می‌رسد. مدل اقتصادی هایما ام 5 از یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل 123 اسب بخار و گشتاور 161 نیوتن‌متری تولید کند. مدل دوم این خودرو نیز از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر برخوردار است که قدرتی معادل 154 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متری را ارائه می‌دهد. قیمت تولیدی این خودرو در بازار ایران مشخص نیست، اما خودرو هایما فامیلی M5 در بازار چین با قیمت 90 هزار یوآن برای مدل 1.6 لیتری و با قیمت 120 هزار یوآن برای مدل 1.5 لیتری توربو شارژر به فروش می‌سد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از این وعده ها زیاد میدن

    • به نظر من ………خودروهای چینی مییرزه به صد تا خودروی ایرانی بعضی محصولات چینی با۷ سال گارانتی تحویل مشتری میشن فک کن هفت سال اونوقت لوکس ترین محصول ما فقط دو سال گارانتی داره اونم خودتون بهتر میدونین گارانتی محصولات ایرانی چه معنایی داره