اپلیکیشن Gallery Go

اپلیکیشن Gallery Go به عنوان نسخه‌ی سبک Google Photos معرفی شد

شرکت گوگل اپلیکیشن Gallery Go را به عنوان نسخه‌ی سبک Google Photos معرفی کرد. این برنامه مختص گوشی‌هایی با سخت افزار ضعیف طراحی شده است.

روز گذشته کمپانی گوگل از آخرین اپلیکیشن سبک سری Go خود٬ اپلیکیشن Gallery Go پرده برداری کرد. پس از Google Go ٬ Maps Go و Youtube Go ٬ شرکت گوگل حالا تصمیم گرفته تا همگام‌سازی تصاویر و عملکردهای مدیریتی را در یک نسخه‌ی سبک‌تر ارائه کند. اپلیکیشن Gallery Go گوگل تنها 10 مگابایت حجم دارد٬ در حالی که Google Photos این شرکت 130 مگابایت حجم داشت.

جزئیات اپلیکیشن Gallery Go

این اپلیکیشن جدید تمام قابلیت‌های نسخه‌ی اصلی Photos نظیر سازماندهی خودکار٫ یابنده‌ی تصویر و ویرایش آسان از سراسر دیوایس‌های شما را شامل می‌شود. رابط کاربری ساده‌ای نیز در اختیار کاربران قرار دارد که تصاویر را در گروه‌بندی‌های مختلفی نظیر اسکرین شات‌ها٬ اسناد و ویدیوها قرار می‌دهد. نظیر گوگل فوتوس٬ تصاویر به ترتیب تاریخ به نمایش درمی‌آیند.

همچنین این اپلیکیشن طوری طراحی شده که بتواند به صورت آفلاین نیز اجرا شود. هم اکنون گوگل این برنامه را در پلی استور قرار داده و برای اجرا باید گوشی شما حداقل به اندروید 8.1 مجهز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*