شیائومی Mi Band 4

بررسی ویدیویی دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 4

نسل جدید دستبند هوشمند سلامتی شیائومی با نام شیائومی می بند 4 (Xiaomi Mi Band 4) به تازگی به بازار عرضه شده است. در این مطلب قصد داریم دستبند شیائومی Mi Band 4 را در یک ویدیو بررسی کنیم.

گجت های پوشیدنی از جمله ساعت های هوشمند و دستبند سلامتی هوشمند در بازار طرفداران خاص خود را دارند. شرکت چینی شیائومی یکی از بهترین دستبندهای سلامتی را با نام Mi Band به بازار عرضه می‌کند که با ویژگی‌های جذاب و قیمت مناسب توانستند به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. شیائومی در خردادماه امسال از مدل جدید دستبند هوشمند خود با نام می بند 4 (Mi Band 4) رونمایی کرد که صفحه نمایش رنگی، پشتیبانی از دستیار صوتی و چندین قابلیت جدید دیگر را به کاربران ارائه می‌کند.

شیائومی Mi Band 4 برای اولین بار در این سری از نمایشگر رنگی 0.95 اینچی با رزولوشن 240 در 120 پیکسل و پنل امولد استفاده می‌کند. این دستبند هوشمند می‌تواند انوع فعالیت‌های ورزشی شما را به طور خودکار شناسایی کند و تا عمق 50 متری نیز در برابر نفوذ آب مقاوم است. روی نمایشگر این دستبند هوشمند محافظ جدیدی به کار رفته که آن را در برابر خط و خش ایمن نگه می‌دارد. وزن 22.2 گرم، سیستم عامل سازگار با اندروید 4.4 و آی او اس 9 به بالا، باتری 135 میلی‌آمپرساعتی و بلوتوث 5.0 از دیگر ویژگی‌های شیائومی می بند 4 به شمار می‌روند. طبق ادعای شیائومی، باتری این دستبند هوشمند با هر بار شارژ تا 20 روز دوام می‌آورد.

شیائومی Mi Band 4 در شش رنگ با قیمت 25 دلار برای مدل عادی و 33 دلار برای مدل دارای NFC به بازار جهانی عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی این دستبند هوشمند سلامتی را در گجت نیوز مشاهده کنید:

ویدیوی بررسی شیائومی Mi Band 4