گوشی هیدروژن

انتقاد RED از سازندگان گوشی هیدروژن ؛ وعده برای تولید یک گوشی بهتر

کمپانی RED از سازندگان گوشی هیدروژن 1 خود انتقاد کرده است. وی همچنین وعده داده تا نسل دوم Hydrogen بهتر از نسل نخست آن خواهد بود.

گوشی هیدروژن وان شرکت RED یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال جاری بود٬ اما وقتی عرضه شد٬ همه را ناامید کرد و نتوانست سهم خوبی از بازار را به دست آورد. در حالی که این دیوایس قابلیت‌های جذابی را برای ارائه کردن دارد٬ اما قیمت 1295 دلاری توجیح برای خرید را سخت می‌کند. حتی قیمت مدل تیتانیومی آن 1595 دلار است که فورش آن نیز به تازگی آغاز شده است.

حالا بنیانگذار این شرکت٬ جیم جانارد از یک شرکت چینی به عنوان سازنده‌ی گوشی هیدروژن 1 انتقاد کرده است. او خاطر نشان کرده که این شرکت مسئول استفاده از فناوری‌های جدید و تکمیل نرم افزاری آن با تراشه‌ی اسنپدراگون 835 کوالکام بوده است. با این حال همانطور که جانارد اشاره کرده٬ عملکرد سازنده‌ی چینی مناسب نبوده است٬ اما شرکت فاکس‌کان را ستایش می‌کند. او عملکرد این شرکت را فوق‌العاده خوانده است.

نسل دوم گوشی هیدروژن گوشی بهتری خواهد بود 

وی علاوه بر انتقاد از سازنده‌ی نسل اول گوشی خود٬ اعلام کرده که این کمپانی مشعول ساخت هیدروژن 2 است. اما این مرتبه آن‌ها با یک سازنده‌ی دیگر برای طراحی و تولید گوشی خود قرارداد همکاری امضا کرده‌اند که می‌تواند عملکرد بهتری را در ساخت و پشتیبانی از گوشی جدید آن‌ها ارائه کند. یک ماژول دوربین جدید به نام “Komodo” برای این گوشی طراحی شده که می‌تواند دو گوشی هیدروژن 1 و هیدروژن 2 را با هم ادغام کند. این ماژول می‌تواند تصاویر سینمایی باکیفیت‌تر٬ با قیمتی کمتر را به همراه داشته باشد.

خبر خوب اینکه صاحبان نسل نخست گوشی ٬RED می‌توانند آن را با نسل دوم هیدروژن معاوضه کنند. نسل اول این گوشی به نمایشگر 5.7 اینچی LCD با وضوح 1440 در 2560 پیکسل و نسبت ابعاد 16:9 مجهز بود. تراشه‌ی اسنپدراگون 835 در قلب تپنده‌ی آن بود که 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

در قسمت پشتی٬ دو دوربین 12.3 مگاپیکسلی قرار دارد که می‌توانند با فرمت 3D هولوگرافیک عکاسی کنند. در جلو نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد. باتری غول پیکر 4500 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن گوشی را بر عهده دارد.

ما مشتاقیم ببینیم دومین نسل گوشی شرکت RED از چه ویژگی‌هایی بهره‌مند خواهد بود و چگونه می‌تواند مشتریان را جذب خودش کند.