نسخه بازسازی شده گلکسی فولد

نسخه بازسازی شده گلکسی فولد سامسونگ چه تغییراتی کرده است؟

نسخه بازسازی شده گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold) آماده‌ی ورود به بازار شده است. اما این نسخه چه تغییراتی داشته و چه مواردی بهبود پیدا کرده است؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

خیلی زود پس از آنکه آغاز فروش گلکسی فولد از ماه سپتامبر تایید شد٬ ما اطلاعاتی از آنچه باید در نسخه بازسازی شده گلکسی فولد سامسونگ انتظار داشته باشیم را به دست آورده‌ایم که در این مقاله با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

تغییرات نسخه بازسازی شده گلکسی فولد

اول و مهم‌تر از همه٬ لایه‌ی محافظ روی نمایشگر منعطف گلکسی فولد است که تمام صفحه را در بر گرفته و به زیر حاشیه‌های کناری نمایشگر رفته است. با این کار٬ کاربران دیگر تصور نمی‌کنند که این لایه محافظ جدا از محافظ اصلی نمایشگر است و اقدام به کندن آن نمی‌کنند.

نسخه بازسازی شده گلکسی فولد

دومین مورد٬ استحکام یافتن بالا و پایین لولا با کلاهک‌های محافظ و لایه‌های فلزی اضافی در زیر نمایشگر است که می‌تواند ساختار کلی دیوایس را بهبود ببخشد. استحکام کم لولاها٬ یکی از شکایت‌های گسترده‌ای بود که کاربران نسخه‌ی اولیه‌ی گوشی منعطف سامسونگ داشتند. حال به نظر می‌رسد این مشکل در نسخه بازسازی شده گلکسی فولد بهبود پیدا کرده است.

نسخه بازسازی شده گلکسی فولد

فاصله‌ی بین بدنه و لولا نیز به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است تا از ورود گرد و غبار یا هر مورد کوچکی به قسمت داخلی گوشی جلوگیری شود. شکایت از این مورد نیز زیاد بوده است.

نسخه بازسازی شده گلکسی فولد

این‌ها تمام تغییراتی بود که در نسخه‌ی نهایی گلکسی فولد اعمال خواهد شد. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید این گوشی هستید٬ باید تا ماه آینده میلادی و عرضه‌ی آن منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اونی که هواوی ساخت یه چیز دیگه بود

  2. خیلیم تغیرشش ندادن