مدار فیروزه ای

آشنایی با مدار فیروزه ای همراه اول ؛ بسته‌های ساعتی پیشنهادی را با تخفیف بخرید

در طرح مدار فیروزه ای همراه اول ، تمامی مشترکان این اپراتور می‌توانند بسته های ساعتی پیشنهادی اینترنت و مکالمه را با توجه به ساعت و لوکیشن خود دریافت کنند. در ادامه با جزئیات این سرویس همراه اول آشنا می‌شوید.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه و دارنده بیشترین تعداد مشترکان در کشور سعی می‌کند هر روز خدمات بهتر و جدیدتری را به مشترکان خود ارائه دهد. با توجه به رقابت شدید میان اپراتورهای تلفن همراه کشور، این شرکت‌ها تلاش می‌کنند سرویس‌های متنوع و جذابی را در اختیار مشتریان خود قرار بدهند و قطعا برنده اصلی این رقابت مشترکان هستند. در همین راستا، همراه اول از سال گذشته سرویس جدیدی به نام مدار فیروزه ای را معرفی کرده که در آن مشترکان می‌توانند پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای برای بسته های اینترنتی و مکالمه دریافت کنند.

مدار فیروزه ای

همراه اول با معرفی سرویس مدار فیروزه ای ، مشترکان خود را به استفاده بیشتر از خدمات این اپراتور ترغیب می‌کند. در این سرویس، بسته‌های اینترنت و مکالمه ساعتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌شود و هر مشترک می‌تواند با توجه به موقعیت زمانی و مکانی خود در شبکه، بهترین پیشنهاد را دریافت کند. همراه اول به این خاطر از نام مدار فیروزه ای برای این سرویس استفاده کرده که فیروزه در نزد ایرانیان قدیم سمبل موفقیت و شادکامی بوده و علاوه بر آن رنگ فیروزه‌ای یکی از نمادهای این اپراتور نیز محسوب می‌شود.

اما مدار فیروزه ای چیست؟ در قالب این طرح بسته‌های دیتا و مکالمه ساعتی ارائه می‌شود که قیمت این بسته‌ها در ساعت‌ها و مکان‌های مختلف متفاوت خواهد بود. تمامی مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 121 مربع (#121*) یا از طریق اپلیکیشن مدار فیروزه ای از بسته‌های پیشنهادی خود مطلع شوند. شما می‌توانید از طریق این لینک، بسته‌های پیشنهادی را مشاهده و خریداری کنید. بسته‌های ارائه شده در این سرویس قابلیت رزرو ندارند و برای فعال‌سازی آنها باید بسته قبلی خود را به اتمام برسانید (از نظر اعتبار حجمی یا زمانی) و سپس یکی از بسته‌های پیشنهادی را فعال کنید. هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد بسته‌های قابل فعال کردن در یک روز نیز وجود ندارد.

مدار فیروزه ای

بسته اینترنت و بسته دیتای مدار فیروزه ای به صورت همزمان قابل فعال شدن است، اما نمی‌توانید دو بسته دیتا یا دو بسته مکالمه را به صورت همزمان فعال کنید. در ضمن اولویت مصرف بسته های مدار فیروزه ای از سایر بسته‌ها بالاتر است، چرا که اعتبار زمانی کوتاه‌تری دارند. همچنین در بسته های مکالمه این طرح، مکالمه درون شبکه لحاظ می‌شود و مکالمه‌های خارج از شبکه با تعرفه عادی محاسبه خواهد شد.

در جدول زیر می‌توانید کدهای دستوری سرویس مدار فیروزه ای همراه اول را مشاهده کنید:

نوع فرایندکد دستوری
بسته های دیتا1#*121*
بسته های مکالمه2#*121*
وضعیت3#*121*
راهنمایی4#*121*

 

این سرویس برای کاربرانی مناسب است که قصد مکالمه طولانی یا استفاده زیاد از اینترنت در یک بازه زمانی کوتاه دارند و با خرید بسته های ساعتی پیشنهادی می‌توانند نیاز خود را برطرف کنند. بسته‌های پیشنهادی طبق مکان، زمان و ترافیک شبکه به صورت پویا تخفیف‌هایی را در تعرفه مکالمه و دیتا اعمال می‌کند و باعث می‌شود هزینه کمتری را برای استفاده خود بپردازید. به عنوان مثال در ساعت‌ها و مکان‌هایی که ترافیک کمتری در شبکه وجود دارد، بسته‌های پیشنهادی با قیمت کمتری ارائه می‌شوند. بنابراین اگر مشترک همراه اول هستید و مصرف اینترنت یا مکالمه زیادی دارید، استفاده از طرح مدار فیروزه ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

راهنمای فعال‌سازی از طریق اپلیکیشن مدار فیروزه ای

1. پس از ورود به پرتال https://dts.mci.ir یا اپلیکیشن مدار فیروزه ای، بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

2. شماره موبایل و کد امنیتی نوشته شده را وارد کنید.

3. رمز عبور ارسال شده برای شماره همراهتان را در کادر مربوطه درج کنید.

4. در صفحه باز شده می‌توانید میزان مصرف بسته فعلی یا بسته‌های موجود برای خرید را مشاهده و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهید.