نسخه دسکتاپی واتس اپ

نسخه دسکتاپی واتس اپ به زودی در صورت خاموش بودن گوشی نیز کار می‌کند

ظاهرا کمپانی واتس اپ به دنبال عرضه‌ی جدیدترین نسخه دسکتاپی واتس اپ با یک قابلیت جذاب است: این برنامه در آینده، در صورت خاموش بودن گوشی شما نیز کار خواهد کرد.

در سال 2015 واتس اپ یک نسخه‌ی تحت وب از پیام رسان خودش را معرفی کرد که برای اجرا نیازمند نسخه موبایلی بود. در آن زمان چنین چیزی خوب به نظر می‌رسید، به خصوص برای افرادی که ساعت‌ها پشت کامپیوتر می‌نشستند. اما تا به امروز، برای استفاده از نسخه دسکتاپی واتس اپ باید گوشی هوشمند شما روشن و به اینترنت متصل بود تا بتوانید از این نسخه استفاده کنید. حالا به نظر می‌رسد واتس اپ به زودی تغییراتی در سیاست‌های خود خواهد داد.

این خبر از سوی WABetaInfo به عنوان یکی از معتبرترین منابع اخبار مربوط به واتس اپ منتشر شده است. ظاهرا توسعه دهنده یک اپلیکیشن UWP (پلتفرم یونیورسال ویندوز) را توسعه داده که می‌تواند حتی در صورت خاموش بودن گوشی نیز فعال باشد.

بله، بر اساس شایعات این سیستم مالتی پلترم به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به اتصال گوشی اندرویدی، آی او اسی یا ویندوزفونی بتوانید از نسخه دسکتاپی واتس اپ روی کامپیوتر خود استفاده کنید. تا بدین لحظه هیچ تاییدیه‌ی رسمی برای این خبر منتشر نشده است، اما تاریخچه‌ی مثبت سایت WABetaInfo ما را امیدوار می‌کند تا این خبر خوب در آینده‌ای نزدیک رسما از سوی خود شرکت واتس اپ اعلام شود. این سرویس می‌تواند شبیه به آنچیزی باشد که توسط تلگرام یا سایر پلتفرم‌های مشابه ارائه می‌شود.

زمان انتشار جدیدترین نسخه دسکتاپی واتس اپ

در این لحظه ما اطلاعاتی از زمان انتشار این نسخه نداریم و باید منتظر بمانیم تا اخبار جدیدتری به دست ما برسد. به عنوان یکی دیگر از اقدامات در دست آزمایش، می‌توان به توانایی تغییر تصاویر اشتراک گذاشته شده در چت‌ها از سوی کاربران اندرویدی و آی او اسی اشاره کرد که در آینده به واتس اپ اضافه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*