آخرین بیلد ویندوز 10 اینسایدر

آخرین بیلد ویندوز 10 اینسایدر ، بازطراحی منوی استارت را نشان می‌دهد + عکس

نسخه‌ی خصوصی آخرین بیلد ویندوز 10 اینسایدر خبر از بازطراحی منوی استارت این سیستم عامل می‌دهد. به نظر می‌رسد باید با آیکون‌های بزرگ در استارت منوی ویندوز خداحافظی کنیم.

مایکروسافت در حال ایجاد تغییرات مختلفی در ویندوز 10 است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت ردموندی تصمیم گرفته تا سرانجام منوی استارت این سیستم عامل را نیز دست خوش تغییراتی گسترده کند.

از همان روزهای اولیه‌ی پدیدار شدن ویندوز 3.1 مایکروسافت تا به امروز، منوی استارت با این سیستم عامل عجین شده است. مایکروسافت طی سالیان اخیر برخی تغییرات را نیز در این منو به وجود آورده است که مهم‌ترین آن‌ها در ویندوز 8 و زمانی بود که این شرکت قصد داشت یک منوی جدید و کاملا متفاوت را ارائه کند، اما در این امر ناموفق بود.

با این حال به نظر می‌رسد مایکروسافت هنوز از ایجاد تغییرات در منوی استارت ویندوز پا پس نکشیده است. بر اساس گفته‌های سایت Windows Central، آن‌ها آخرین بیلد ویندوز 10 اینسایدر را بررسی کرده‌اند و اولین چیزی که با آن روبرو شده‌اند، یک منوی استارت بازطراحی شده بوده است.

آخرین بیلد ویندوز 10 اینسایدر

در حال حاضر منوی استارت فعلی ویندوز 10 تا حد زیادی یادآور طرح‌های پیشین است و هنوز جا برای مفیدتر واقع شدن دارد. با این حال، به نظر می‌رسد در طراحی جدید آن مایکروسافت چیز متفاوتی را ساخته است تا دیگر برای نمایش اپلیکیشن‌ها، این منو به آیکون‌های بزرگ که صفحه را شلوغ می‌کنند متکی نباشد.

آخرین بیلد ویندوز 10 اینسایدر برای کاربران خاصی ارسال شده است

هرچند این زیباترین رابط کاربری که تا به امروز دیده‌ایم نیست، اما Windows Centeral اشاره می‌کند که این طراحی مربوط به نسخه‌ی خصوصی آخرین بیلد ویندوز 10 اینسایدر است و تمام کاربران اینسایدر قادر به مشاهده‌ی آن نیستند. این می‌تواند بدان معنا باشد که احتمالا طراحی نهایی متفاوت از این چیزیست که ما می‌بینیم و احتمالا شاهد بهبود یافته‌تر شدن آن خواهیم بود.

حال اینکه برای کار با این رابط کاربری جدید چقدر باید منتظر بمانیم، موضوعیست که در حال حاضر بر همه پوشیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*