هواوی

هواوی در لیست برندهای Fortune 500 یازده پله صعود کرد

هواوی در لیست جدید بهترین برندهای Fortune 500 برای امسال یازده پله صعود کرد تا رقابت پایاپای شرکت‌های چینی در برابر شرکت‌های آمریکایی همچنان ادامه داشته باشد.

بر اساس رتبه‌بندی جدید Fortune 500 اکنون 119 شرکت چینی در این لیست قرار دارند که تقریبا برابر با رقبای آمریکایی که 121 شرکت می‌باشند، است و این در حالی است که 3 شرکت از چین نیز در لیست 10 شرکت برتر قرار گرفته‌اند. ادامه روند موفق هواوی باعث شده است که این شرکت با رشد سود بیشتر نسبت به اپل و سامسونگ با جهش به جایگاه 61 که جهشی 11 پله‌ای نسبت به رتبه سال گذشته خود و همچنین رشد مثال‌زدنی 68 پله‌ای نسبت به جایگاه قبلی در سال 2017 برسد.

لیست Fortune 500 رتبه‌بندی معتبر جهانی بر اساس درآمد و سود شرکت‌های سراسر دنیاست که تمرکز اصلی آن بر مقایسه شرکت‌ها از لحاظ گستردگی تجارت است. رتبه‌بندی Fortune 500 در واقع می‌تواند یک شاخص مهم برای بیان ابعاد قدرت، حجم تجارت و همچنین موفقیت یک شرکت در عرصه بین‌المللی باشد.

هواوی

فهرست سالانه Fortune بر مبنای کل درآمد طی دوازده ماه گذشته است و این اعلام جهانی از سال 1990 وجود داشته است. گرچه در ابتدا این لیست متعلق به شرکت‌های صنایع سنگین خصوصی و عام در تولید، معدن و انرژی بود ولی در نهایت این فهرست به همه ابعاد اقتصادی گسترش یافت.

جایگاهی که Huawei در سال 2019 به آن رسیده در واقع به لطف افزایش 22 درصدی میزان درآمد و همچنین افزایش 27.5 درصدی سود نقطه سر به سر سالیانه این شرکت است. در همین زمینه ریچارد یو، مدیرعامل هواوی می‌گوید:

رشد و جهش پی‌ در پی ما در لیست Fortune 500 در واقع نشان‌دهنده موفقیت‌های مستمری است که هواوی در سال 2019 به خود دیده است. تعهد ما به ارائه آخرین فناوری‌‎ها به مشتریا‌ن‌مان با تمرکز خاص بر نوآوری‌هایی بدست آمده که حاصل سرمایه‌گذاری و توجه ویژه به بخش تحقیق و توسعه شرکت بوده است؛ چنین موضوعی ما را در جایگاهی قرار می‌دهد که از رکوردهای موفقیت‌آمیز خود خرسند باشیم.

تاثیر گوشی های جدید هواوی در رشد این برند

چندی پیش در سال جاری میلادی، هواوی موفق به کسب رتبه چهل و هفتم در لیست 100 شرکت با ارزش دنیا از سوی BrandZ شد که شاید از مهم‌ترین عوامل دستیابی به آن، تولید گوشی‌های هوشمند سری Huawei P30 باشد که مجموعه‌ای از بهترین فناوری‌های نوآورانه را در بخش دوربین به کاربران ارائه داد. در کنار آن، شرکت هواوی توانست با معرفی گوشی Huawei Mate X و همچنین Huawei Mate 20 X (5G) موفقیت‌های بزرگی را در زمینه گوشی های هوشمند فتح کند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*