کفش فوق سبک شیائومی

کفش فوق سبک شیائومی با خاصیت آنتی باکتریال معرفی شد

کفش فوق سبک شیائومی معرفی شد. برای ساخت این کفش از مواد فوق سبک و ضد باکتری استفاده شده تا علاوه بر راحتی، سلامت کاربر را نیز حفظ کند.

شیائومی صاحب یک شرکت متمرکز بر اکوسیستم به نام Shanghai Runmi Technology است که پیشتر 90 Points نام داشت. این شرکت به تازگی از یک کفش فوق سبک ورزشی برای راحتی بی حد و اندازه‌ی افراد پرده برداری کره است. این کفش اسپورت جدید با لایه‌ی اضافی که دارد، دارای قابلیت ضد باکتری است. قیمت آن هم خیلی زیاد نیست، برای خرید کفش فوق سبک شیائومی باید 43 دلار بپردازید.

متریال کفش فوق سبک شیائومی

این کفش از مواد جامدی شامل کائوچو و اتیل وینیل استات سبک ساخته شده است. این مواد بسیار سبک‌تر از آن چیزی هستند که در کفش‌های ورزشی ارزان قیمت می‌توان آن‌ها را یافت. سازنده این مواد را با هدف تجربه‌ی سبک بودن و همچنین راحتی کاربر در هنگام پوشیدن انتخاب کرده است. طبق گفته‌های این شرکت، کفش شیائومی به بدن اجازه می‌دهد تا انرژی کمتری مصرف کند.

علاوه بر این، طراحی بیرونی این کفش به صورت مقعر بوده و با TPU‌ ضد پیچش از آن محافظت می‌شود. به لطف همه‌ی این‌ها، کاربران می‌توانند با ایمنی کامل بدوند. در قسمت مچ، این کفش حالت جورابی به خود گرفته که با ترکیبی از نخ ریسی مونو، نخ فو‌ق‌العاده سبک و نخ ضد باکتری ساخته شده است. بنابراین علاوه بر کنترل وزن کفش، تنفس را هموار کرده و از نفوذ باکتری نیز جلوگیری می‌کند.

کفی کفش از طراحی جالبی برخوردار است و همانند لانه‌ی زنبور می‌ماند. سوراخ‌های کوچک روی آن به صورت گزینشی به وجود آمده‌اند تا سطح تماس گرانش را کاهش داده و باعث تنفس بهتر پا شود. این کفش ورزشی فوق سبک مناسب انواع مختلف پاها است. این محصول، یکی از تازه‌ترین محصولات شرکت شیائومی است که با قیمتی کمتر از 50 دلار عرضه خواهد شد. اگرچه متاسفانه ما نمی‌دانیم کفش فوق سبک شیائومی به چه بازارهایی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*