ادواش سامسونگ

معرفی ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ ؛ شست‌وشوی بهتر در زمان کمتر

ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ با ظرفیت‌های متنوع 7 تا 12 کیلوگرمی طراحی شده‌اند تا نیازهای همه خانواده‌ها را برطرف کنند. برخورداری از در دوم برای اضافه کردن لباس پس از شروع شست‌وشو از جمله قابلیت‌های سری Addwash است.

سری ادواش سامسونگ چند سالی است که با ورود به بازار لوازم خانگی دنیای ماشین لباسشویی را متحول کرده است. طراحی خلاقانه در دوم این ماشین های لباسشویی به کاربران اجازه می‌دهد تا لباس‌های جامانده و مایع نرم‌کننده را پس از شروع برنامه شستشو به دستگاه اضافه کنند. امکانی که تا پیش از این وجود نداشت و بسیاری را مجبور می‌کرد تا برای شستن لباس‌های جا مانده انرژی و وقت دوباره‌ای را تلف کنند.

ماشین های لباسشویی ادواش سامسونگ با توجه به تعداد افراد خانواده با ظرفیت‌های متنوع 7 تا 12 کیلوگرم طراحی شده‌‌اند. ظرفیت دیگ، اصلی‌ترین عامل تعیین کننده در هنگام خرید ماشین لباسشویی به شمار می‌رود. خریداران معمولا برحسب تعداد اعضای خانواده‌ و مقدار لباس‌های چرک هفتگی خود ظرفیت مورد نظر را انتخاب می‌کنند. هر چند که معمولا خانواده‌های کم جمعیت ماشین های لباسشویی‌ با ظرفیت 6 یا 7 کیلوگرم را انتخاب می‌کنند اما آن دسته از خانواده‌های متوسط و پرجمعیتی که هر چند روز یک بار کوهی از لباس‌های چرک و کثیف را به جا می‌گذارند با انتخاب ماشین های لباسشویی‌ 9 و 12 کیلوگرمی خیال خود را از بابت روشن کردن پیاپی دستگاه راحت می‌کنند تا ضمن صرفه‌جویی در وقت خود از هدر رفت بی‌مورد انرژی هم جلوگیری کنند.

ادواش سامسونگ

این بار به سراغ مدل‌های بزرگ و پرظرفیت ادواش رفتیم تا بیشتر با قابلیت‌های کاربردی این مدل‌ها آشنا شویم.

معرفی دو مدل لباسشویی ادواش سامسونگ

H147 : دوازده کیلویی هوشمند

کنترل عملکرد لوازم خانگی از راه دور و خارج از منزل دیگر یک داستان تخیلی و دور از ذهن نیست. امروزه می‌توان بسیاری از وسایل دیجیتالی خانه را با کمک گوشی هوشمند و در جایی غیر از خانه مدیریت کرد. ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی H147 سامسونگ یکی از همین مدل‌های هوشمند است که به کمک قابلیت‌های کاربردی آن می‌توانید در هر مکانی برنامه شستشو را زیر نظر بگیرید و در صورت لزوم آن را تا زمان رسیدن به منزل متوقف کنید و لباس‌ها جامانده‌ را به آن اضافه کنید. تمامی این کارها از طریق اپلیکیشن SmartThings گوشی‌ به اطلاع شما می‌رسد. ضمن اینکه این برنامه آغاز مرحله آبکشی را به شما خبر می‌دهد تا به کمک در دوم ادواش‌ لباس‌های کوچک و ظریفی که با دست شسته‌اید را تنها برای آبکشی  به ماشین لباسشویی اضافه کنید.

ادواش سامسونگ

ماشین لباسشویی H147 به فناوری اسپید اسپری (Speed Spray) مجهز است که لباس‌ها را بدون کاهش کیفیت شستشو در زمانی کمتر از 59 دقیقه شسته و تمیز تحویل‌تان می‌دهد. این فناوری آب را با فشار بسیار بالا روی لباس‌ها اسپری می‌کند تا حجم مشخصی از لباس‌های کثیف (تا 5 کیلوگرم) در زمانی کوتاه‌تر از حد معمول شسته شوند.

ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی H147 از فناوری VRT Plus بهره می‌برد که لرزش و صدای دستگاه را به طرز قابل توجه‌ای کاهش می‌دهد. به لطف این فناوری می‌توانید در ساعات پایانی شب بدون کمترین مزاحمت و سروصدایی لباس‌ها را در داخل دیگ انداخته و صبح روز بعد تمیز و آماده تحویل بگیرید. سرعت چرخش موتور در حالت خشک‌کن به 1400 دور در دقیقه می‌رسد.

ادواش سامسونگ

موتور قدرتمند دیجیتال اینورتر، برچسب انرژی A+++، فناوری حباب‌ساز  Eco Bubble، لکه‌زدایی قوی Bubble Soak و سیستم عیب‌یاب خودکار Smart Check فهرست طولانی قابلیت‌های ماشین لباسشویی ادواش H147 سامسونگ را تکمیل می‌کند.

P154 : نوبت کوییک درایو

یکی دیگر از ادواش های سامسونگ ماشین لباسشویی 9 کیلویی P154 است که علاوه بر در دوم ادواش از فناوری پیشرفته کوییک درایو (QuickDrive) بهره می‌برد. با مجهز شدن P154 به فناوری کوییک درایو زمان شستشو در این ماشین لباسشویی تا 50 درصد و میزان مصرف انرژی تا 20 درصد کاهش یافته است. P154 دارای دیگ دو تکه‌ای است که کمک می‌کند تا در هر یک از مراحل متنوع شستشو حرکت‌های مختلفی برای دیگ اصلی و صفحه گردان رقم بخورد. این حرکات باعث شستشوی سریع، قدرتمند و در عین حال هوشمند می‌شود تا آسیبی به الیاف پارچه نرسد.

ادواش سامسونگ

ماشین لباسشویی P154 سامسونگ همچنین مجهز به یک دستیار هوشمند شستشو به نام کیو-ریتور (Q-Rator) است که با قابلیت‌های هوشمند خود به شستشوی بهتر لباس‌ها کمک می‌کند. این دستیار هوشمند به شما کمک می‌کند تا بهترین چرخه‌ شستشو را بر اساس نوع پارچه‌، رنگ و… انتخاب کنید، بهینه سازی زمان‌بندی شستشو یکی دیگر از کاربردهای Q-Rator است. ضمن اینکه هر گونه مشکل احتمالی را می‌توانید از راه دور و با راهنمای HomeCare برطرف کنید.

برای مواقعی که عجله دارید و می‌خواهید خیلی سریع‌تر لباس‌هایتان را شسته و تمیز تحویل بگیرید حالتی به نام Super Speed طراحی شده است که با فعال کردن این حالت می‌توانید بدون کاهش کیفیت شستشو، لباس‌ها را تنها در 39 دقیقه از ماشین لباسشویی کوییک درایو P154 تحویل بگیرید.

موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی P154 از نوع دیجیتال اینورتر است که با بهره گرفتن از آهنرباهای قدرتمند عملکردی بی‌صدا همراه با بهره‌وری بالای انرژی و طول عمر بیشتر دستگاه را به ارمغان می‌آورد. سامسونگ عملکرد کم‌نقص این سری از موتورها را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

ادواش سامسونگ

این ادواش 9 کیلویی از دو قابلیت منحصربه‌فرد ماشین های لباسشویی‌ سامسونگ یعنی فناوری Eco Bubble و لکه زدایی قوی Bubble Soak پشتیبانی می‌کند. در فناوری Eco Bubble از ترکیب مواد شوینده، آب سرد و هوا، حباب‌های کوچکی تولید می‌شود که نفوذ به عمق بافت‌ و الیاف لباس سرسخت‌ترین و سمج‌ترین لکه‌ها را پاک می‌کنند. استفاده از آب سرد در فناوری حباب‌ساز Eco Bubble باعث می‌شود تا انرژی و زمان کمتری برای شستن لباس‌ها مصرف شود.

همچنین در این مدل از ماشین های لباسشویی سامسونگ برای تمیز نگه داشتن دائمی دیگ فناوری ‎‎‎‎Eco Drum Clean+‎‎‎‎ به کار گرفته شده تا بدون استفاده از مواد شیمیایی خاصی 99.9 درصد از باکتری‌های موجود درون دیگ نابود شوند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه