همراه اول

همراه اول مشکل اینترنت روستای چم مهر پلدختر را حل کرد

پس از انتشار ویدیوی درخواست یکی از ساکنان روستای سیل‌زده چم مهر در پلدختر استان لرستان از وزیر ارتباطات برای رسیدگی به مشکل قطعی اینترنت، همراه اول وارد عمل شد و مشکل اینترنت این منطقه را حل کرد.

چند ماه پیش بود که وقوع سیل در برخی استان‌های کشور از جمله استان لرستان، خسارت‌های زیادی بر جای گذاشت و حتی متاسفانه جان تعدادی از هم‌وطنانمان را گرفت. شهرستان پلدختر در استان لرستان یکی از شهرهایی بود که بر اثر وقوع سیل آسیب‌های زیادی را در بخش‌های زیرساختی تجربه کرد و حتی پس از گذشت چند ماه، مشکل ارتباطات و اینترنت آن حل نشد. اخیرا ویدیوهایی از ساکنان روستای چم مهر در شهرستان پلدختر استان لرستان در فضای مجازی منتشر شد که در این ویدیوها، مردم این منطقه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستند به وضعیت بد اینترنت و ارتباطات این شهر رسیدگی کند.

روستای چم مهر

در زیر یک نمونه از این ویدیوها را مشاهده می‌کنید که در آن یک ساکن روستای چم مهر می‌گوید در حالی که چهار ماه از وقوع سیل گذشته، همچنان وضعیت اینترنت بد است و از وزیر ارتباطات درخواست می‌شود به این مشکل رسیدگی کنند.

همراه اول وارد عمل شد

حالا پس از انتشار این ویدیو و درخواست هموطنان عزیز پلدختری، اپراتور همراه اول صدای این عزیزان را شنیده و به مشکل ارتباطی و اینترنتی این منطقه رسیدگی کرده و اینترنت پرسرعت را به این روستا بازگردانده است. شرکت همراه اول که از همان ابتدای وقوع سیل همواره در کنار هموطنان سیل‌زده کشور بوده و از هیچ کمکی دریغ نکرده بود، اکنون با راه‌اندازی سایت نسل 3 در روستای چم مهر پلدختر، همان‌طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، موجبات رضایت ساکنان این روستا را فراهم کرده است. گفتنی است با راه‌اندازی سایت نسل 3 همراه اول در روستای چم مهر، نه تنها مشکل قطعی اینترنت حل شد، بلکه سرعت اینترنت نیز در این منطقه افزایش یافته است.

این روزها اپراتورهای تلفن همراه در بازار رقابتی این عرصه رقابت تنگاتنگی دارند و هر روز شاهد ارائه سرویس‌ها و خدمات بهتر از سوی این شرکت‌ها به مشترکان هستیم. اما در کنار این رقابت، یکی از وظایف مهم اپراتورها رسیدگی به دغدغه‌ها و مشکلات مردم و توسعه ارتباطات در مناطق محروم است. اپراتور اول تلفن همراه کشور در راستای همین موضوع و انجام تعهدات و مسئولیت اجتماعی خود، پیشگام رسیدگی به مشکلات مناطق محروم بوده و این بار هم اول از همه صدای مشکلات هموطنان خود را شنیده و مشکل اینترنت روستای چم مهر پلدختر را حل کرده است.

امیدواریم این رویکرد همچنان از سوی همراه اول و همچنین از سوی سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور ادامه داشته باشد و به زودی شاهد برقراری ارتباطات باکیفیت در تمامی مناطق کشور به خصوص مناطق آسیب‌دیده از سیل و زلزله و حوادث این چنینی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چشمشان روشن حالا انگاری فتح کردن وظیفه شونه دیگه

  2. واقعا خوش ب حالشون ما الان تو روستای خودمون و روستاهای اطراف اینترنت نداریم و پیگیریامونم تا ب حال نتیجه نداده و مسولین هم امروز فردا میکنن باز خوبه ک شما ۲gدارید خوش ب حالتون

  3. الان واقعا خوشحالن؟؟؟!
    خوب وظیفه شونه ی مشکل و حادثه اتفاق افتاده که الان اونا هم طبق مسئولیتی بر عهده دارن باید به اون عمل کنن و اون حل کنن

  4. مشکل ما هم حل کنید ناموسا