تلویزیون های بالارده سامسونگ

با تلویزیون های بالارده سامسونگ دنیایی رنگی‌تر را تماشا کنید

تلویزیون های بالارده سامسونگ از سری PUHD با کیفیت 4K و طراحی زیبا گزینه‌ای مناسب برای همه خانواده‌ها محسوب می‌شود. این تلویزیون‌ها صحنه‌ها را با جزئیات کامل و با رنگ‌های جذاب به نمایش می‌گذارد.

تابستان فصل سرگرمی و استراحت بچه‎ها و فراغت از مدرسه است. روزهایی گرم که بخش زیادی از داخل خانه و در کنار بچه‎ها مشغول تماشای تلویزیون یا فیلم و سریال مورد علاقه‎مان هستیم. حالا که انواع خدمات محتوای آنلاین امکان دسترسی ساده ما به برنامه‌های متنوع را فراهم کرده، تنها کاری که می‎ماند این است که تلویزیونی با کیفیت تصویر عالی انتخاب کنیم تا به بهترین شکل از تماشای این برنامه‎ها لذت ببریم. سامسونگ سری‎های متنوعی از تلویزیون را برای انواع سلیقه‎ها و بودجه‎ها ارائه کرده است. سری PUHD جزو تلویزیون های بالارده سامسونگ است که با کیفیت 4K و بدنه زیبا می‏‌تواند گزینه‎ای بسیار مناسب برای همه خانواده‎ها باشد.

ویژگی‌های تلویزیون های بالارده سامسونگ

مشکی تیره‎تر، سفید روشن‌تر

یکی از محبوب‏ترین گزینه‎های بالارده در میان تلویزیون های سامسونگ، مدل NU8900 است که برای هر کاربردی از تماشای برنامه‎های موردعلاقه‏‌تان تا بازی و حتی اتصال گوشی هوشمند، می‎تواند پیشنهاد اصلی باشد. این تلویزیون با داشتن فناوری Precision Black رنگ مشکی را به صورت کاملا تیره و رنگ سفید را روشن‎تر و براق‎تر نمایش می‌دهد به این ترتیب همه صحنه‎ها با جزئیات کامل و با رنگ‎ها جذاب در اختیار شما قرار می‎گیرد.

تلویزیون های بالارده سامسونگ

تکمیل تصویر 4K با HDR1000

مدل MU8000 از تلویزیون های بالارده سامسونگ در واقع یک LED با کیفیت تصویر 4K است که با داشتن قابلیت HDR و بیشینه روشنایی 1000 نیت امکان نمایش جزئی‌ترین اختلاف رنگ‌ها را میسر می‌سازد.

یک دنیای کاملا رنگی

این تلویزیون بالارده سامسونگ مجهز به فناوری «رنگ‎های واضح دینامیکی» یا Dynamic Crystal Color است که می‎تواند شفافیت و تفکیک رنگ‌ها را با قدرت زیاد در همه صحنه‎ها انجام دهد. به این ترتیب در صحنه‎هایی مانند غروب خورشید که کل صحنه با رنگ‎های بسیار نزدیک، مثلا انواع طیف‌های رنگ قرمز، پوشیده می‏‌شود، شما می‏توانید تمامی رنگ‎ها و طیف‎ها را به صورت کاملا قابل تمایز مشاهده کنید. یعنی حتی در این صحنه‎ها هم هیچ جزئیاتی از نگاه شما مخفی نخواهد ماند.

تلویزیون های بالارده سامسونگ

مناسب‌‏ترین گزینه برای گیمرها

بازی‎های کنسولی و دیجیتالی علاوه بر رنگ‎های جذاب و کیفیت تصویر بالا، نیازمند آن هستند که سرعت نمایش فریم‎ها یا FPS در تلویزیون شما به اندازه کافی بالا باشد تا بتوانید صحنه‎های پرهیجان و سرعت بازی را بدون اختلال ببینید. مدل NU8900 سامسونگ مجهز به پنل با فرکانس 240 هرتز است که به این ترتیب حتی حرکت سریع‎ترین سوژه‎ها در بازی را نیز با شفافیت و جزییات کافی مشاهده خواهید کرد. در حالت Game Mode این تلویزیون به صورت خودکار شفافیت تصویر در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و با تغییر مناسب در میزان HDR تصویر، بهترین تجربه از بازی‎های دیجیتالی در اختیار شما قرار می‎گیرد.

تلویزیون های بالارده سامسونگ

یک انتخاب زیبا

با انتخاب تلویزیون NU8900 سامسونگ نه تنها کیفیت تصویر و صدا را با خود به خانه می‎برید بلکه یک عضو بسیار زیبا را به دکوراسیون خانه خود اضافه خواهید کرد که با هر سلیقه و چیدمانی همخوانی دارد. این تلویزیون با طراحی 360 درجه‎ای می‎تواند در هر دو حالت نصب روی دیوار یا به صورت ایستاده روی پایه‎ها استفاده شود.

برای حل مشکل همیشگی سیم‎های پراکنده در اطراف تلویزیون، این مدل مجهز به یک مسیر مخفی سیم در پایه خود است که شما می‏‌توانید کابل برق و سیم اتصال آن به سیستم One Connect سامسونگ را از آن رد کرده و در نتیجه هیچ سیمی در اطراف تلویزیون شما دیده نشود.

تلویزیون های بالارده سامسونگ

فناوری One Connect راه حل سامسونگ برای اتصال انواع دستگاه‎های جانبی به تلویزیون بدون شلوغ شدن خانه شماست. در این روش شما می‎توانید همه دستگاه‎های جانبی را حتی دور از تلویزیون به One Connect متصل کرده و سپس آن را با یک کابل به تلویزیون خودتان وصل کنید. در این حالت نه تنها اطراف تلویزیون خلوت می‏‌شود بلکه با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون، می‎توانید همه دستگاه‎های جانبی خودتان را هم کنترل کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.