صفحه نمایش سه گانه گوشی

سامسونگ طراحی یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش سه گانه را ثبت اختراع کرد

در پتنتی که اخیرا به نام سامسونگ ثبت شده است، می‌توان یک گوشی هوشمند را با صفحه نمایش سه گانه دید. سه نمایشگر این دستگاه، بخش‌های مجزایی هستند که با یک گیره فلزی به یکدیگر متصل می‌شوند و روی هم قرار می‌گیرند.

عصر نوآوری در طراحی گوشی های هوشمند فرا رسیده است و اوج بلندپروازی را در طراحی گوشی های منعطف دیده‌ایم. اما تولیدکنندگان موبایل روی ایده‌های دیگری هم کار می‌کنند. از جمله طراحی دستگاهی با صفحه نمایش سه گانه که ایده‌ی سامسونگ است. کمپانی کره‌ای درخواست ثبت این اختراع را در آگوست سال گذشته ارائه داده بود و ظاهرا در مارس امسال به نتیجه رسید.

به لطف رندرهای منتشر شده از سوی Letsgodigital، می‌توان سه نمایشگر مجزای دستگاه را که روی هم قرار می‌گیرند ببینیم. در پایین، یک گیره فلزی وجود دارد که این سه بخش را متصل به هم نگه می‌دارد. از تصاویر موجود در پتنت سامسونگ این‌طور به نظر می‌آید که کاربر می‌تواند روی هر یک از نمایشگرها، مستقلا به چپ یا راست اسکرول کند. چیز دیگری که جلب توجه می‌کند، باریک بودن دستگاه است.

پتنت صفحه نمایش سه گانه

این کمپانی 10 تصویر شماتیک را ترسیم کرده که همگی بخش پایینی گوشی را هلالی شکل نشان می‌دهند. همچنین هیچ سنسور دوربین یا دکمه‌ای روی این دستگاه دیده نمی‌شود و حتی پنل پشتی نیز، کاملا صاف و عاری از هر زایده‌ای است.

مشخص نیست که آیا واقعا سامسونگ به تولید یک موبایل با صفحه نمایش سه گانه می‌اندیشد یا خیر؛ اما در مقطع فعلی، خود را برای عرضه‌ی گوشی منعطف گلکسی فولد آماده می‌کند. مقامات کمپانی تایید کرده‌اند که مشکلات پیشن رفع و تدابیر لازم برای تضمین دوام گوشی، اتخاذ شده است. قرار است این محصول در ماه سپتامبر وارد بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. منظورشون این نیست که یه همچین چیزی رو درست کنن که!! فقط آینده‌نگری کردند ، یعنی پتنت و حق اختراع‌شو به اسم خودشون ثبت می‌کنن و بعدم عکس‌های طرح رو بیرون میدن و والسلام!!!!
    حالا عکس طرح‌ها دست هزاران نفره و اگه یکی تصادفا یا با خلاقیت ایده‌ای به سرش بزنه و اینو کاربردی کنه یا گسترش بده طرح رو باید بیاره خدمت سامسونگ! چون حق اختراع‌شو داره ، بعدم سامسونگ میشه اولین شرکتی که یه همچین چیزی رو تولید کرده!
    یا ممکنه در آینده مهندسین سامسونگ به ایده‌ای برای استفاده از همین طرح برسند که بازم طرح به اسم خودشونه!
    اگرم به هیچ دردی نخوره که کنار گذاشته میشه! مثل هزاران طرحی که کنار گذاشته شده!
    کلاً این شرکت‌های بزرگ زرنگن! منظورم اینه کارشون هوشمندانه‌س!… نه مثل شرکت‌های وطنی که اگه بهشون طرحی رو بدی تنها کاری که انجام میدن گوشه‌ی کاغذهای طرح رو می‌گیرن و با یک حالت تمسخری اونو دست به دست می‌کنن و می‌خندن! چون عرضه و جرأت هیچ کار خاص یا جدیدی رو ندارن غیر از مسخره بازی و دست انداختن!!

  2. چنپ زدن بیخود به زندگیه خخخخ

  3. سه نمایشگر چ کاربردی میتونه داشته باشه واقعا؟؟

  4. بنظرم داره …در میاد

  5. آقا طراحی خیلی بد و زشته خدایی