هارد دیسک 10 ترابایتی

وسترن دیجیتال از هارد دیسک 10 ترابایتی با سرعت فوق‌العاده رونمایی کرد

شرکت وسترن دیجیتال از هارد دیسک 10 ترابایتی با سرعت فوق‌العاده رونمایی کرد. این محصول در خانواده DC HC330 قرار می‌گیرد و از فناوری‌های پیشرفته‌ای چون Media Cache Plus بهره می‌برد که به همین دلیل سرعت و عملکرد آن افزایش پیدا کرده است.

مدتی قبل شرکت وسترن دیجیتال کمپانی سن دیسک را خریداری کرد و به صورت رسمی در حوزه تولید حافظه‌های SSD گام برداشت، اما این شرکت از رسالت خود یعنی توسعه و ارتقای محصولات جدید در حوزه HDD دور نشده و اخیرا هارد دیسک 10 ترابایتی 40 را از ردیف محصولات DC HC330 رونمایی کرد که برای کاربران سرعت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

معرفی هارد دیسک 10 ترابایتی وسترن دیجیتال

هارد دیسک 10 ترابایتی

شرکت وسترن دیجیتال هارد 10 ترابایتی DC HC330 را برای شرکت‌های حوزه ابری تولید کرده است. این هارد دیسک با فناوری Western Digital دارای 5 سال وارانتی، 2 میلیون ساعت طول عمر و 550 ترابایت تضمین قطعی به بازار عرضه می‌شود. این هارد دیسک از 256 مگابایت حافظه کش DRAM بهره می‌برد و قادر به پشتیبانی از گذرگاه‌های SATA III و ASA 12 است. شرکت وسترن دیجیتال برای این محصول فناوری Media Cache Plus را در نظر گرفته است که به لطف آن عملکرد نوشتن در بلوک‌های کوچک حدود 40 درصد افزایش پیدا می‌کند. شرکت وسترن دیجیتال سرعت این هارد 10 ترابایتی را تا 273 مگابایت در ثانیه افزایش داده است.