گوشی لنوو ای 6 نوت

مشخصات گوشی لنوو ای 6 نوت افشا شد

در آینده نزدیک گوشی لنوو ای 6 نوت – Lenovo A6 Note معرفی می‌شود. اینطور که پیداست، گوشی های دیگری همانند لنوو کا 10 پلاس هم در آینده معرفی خواهند شد.

گوشی لنوو ای 6 نوت با شماره مدل L19041 را می‌توان جدیدترین گوشی کمپانی لنوو دانست که توسط EEC و BIS مورد تایید قرار گرفته است؛ این مسئله نشان می‌دهد که این گوشی موبایل به زودی و در بازارهای اروپایی و هند معرفی خواهد شد. مشخصات اصلی این دستگاه در لیست منتشرشده GeekBench مشخص شده است. همچنین نام گوشی‌های جدید لنوو همانند کا 10 پلاس، کا 10 نوت و زد 6 پرو هم در بانک اطلاعاتی EEC مشاهده می‌شود.

لنوو ای 6 نوت – Lenovo A6 Note

لنوو ای 6 نوت

گوشی هوشمند لنوو ای 6 نوت برای نخستین بار در خبرها ظاهر شده است. لیست منتشرشده GeekBench برای این گوشی نشان‌دهنده امتیازهای 760 و 3499 بوده که به ترتیب مربوط به آزمون تک هسته و چند هسته‌ای‌ست. اینطور که پیداست، این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 9 پای است، همچنین قدرت خود را از تراشه مدیاتک هلیو پی 22 و 3 گیگابایت رم دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که اطلاعات جدیدتری از این دستگاه منتشر نشده است.

لنوو کا 10 پلاس و کا 10 نوت

لنوو ای 6 نوت

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی های لنوو کا 10 پلاس و کا 10 نوت به ترتیب دارای شماره مدل‌های L39051 و L38111 هستند. اخیرا کمیسیون ملی مخابرات تایلند (NBTC) تاییدیه لنوو کا 10 نوت با شماره مدل L38111 را صادر کرد. گوشی Lenovo Z6 Youth در ماه می و در کشور چین معرفی شد؛ اینطور که پیداست، این دستگاه همراه لنوو کا 10 نوت برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. بد نیست بدانید که گوشی لنوو کا 10 توسط NBTC مورد تایید قرار گرفت، اما هنوز اطلاعات بیشتری از لنوو کا 10 و کا 10 پلاس منتشر نشده است.

لنوو زد 6 پرو – Lenovo Z6 Pro

لنوو ای 6 نوت

شرکت لنوو در سال گذشته با معرفی تعدادی از گوشی‌های هوشمند جدید، مجددا فعالیت خود را در زمینه تولید گوشی موبایل آغاز کرد. شرکت لنوو، نخستین کمپانی بوده که از تراشه اسنپدراگون 855 در گوشی لنوو زد 5 پرو جی تی در دسامبر 2018 استفاده کرد و در ماه آوریل، گوشی لنوو زد 6 پرو با پردازنده مشابه و مشخصات بهبودیافته معرفی شد.

گوشی های هوشمند سری زد لنوو را می‌توان در بازار چین منحصر به فرد دانست. با این حال، صدور تاییدیه لنوو زد 6 پرو نشان می‌دهد که در آینده نزدیک و در بازارهای اروپا عرضه می‌شود.