تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 با قلم بهبود یافته و دوربین دوگانه معرفی شد

سامسونگ دقایقی قبل پرچمدار جدید تبلت‌هایش، یعنی گلکسی تب اس 6 (Galaxy Tab S6) را رسما معرفی کرد که در آن شاهد بهبودهای قابل‌توجه‌ای نسبت به گلکسی تب اس 5 هستیم که این پیشرفت‌ها تنها به سخت‌افزار محدود نمی‌شوند.

سامسونگ گلکسی تب اس 6 جدیدترین تبلت از خانواده کهکشانی سامسونگ است که امروز معرفی شد. گلکسی Tab S6 همان راه موفق نسل های قبلی خود را با بسیاری از بهبودها در بخش های مختلف پیش گرفته و قطعا علاقمندان به تبلت های اندرویدی را مجذوب خود خواهد کرد. در ادامه مشخصات فنی و ویژگی های تبلت جدید سامسونگ را مرور خواهیم کرد.

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6

تبلت گلکسی تب اس 6 از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 855 بهره می‌برد و در دو مدل با 6 و 8 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد که به ترتیب 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارند. اگر این مقدار برای شما کافی نیست، خیلی نگران نباشید؛ زیرا گلکسی تب اس ۶ از حافظه جانبی (MicroSD) نیز پشتیبانی می‌کند. سامسونگ برای این تبلت خود صفحه نمایش 10.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2560 در 1600p را در نظر گرفته که کاملا قابل‌قبول به نظر می‌رسد. همچنین چهار اسپیکر AKG در بخش پایینی Galaxy Tab S6 تعبیه شده تا به هنگام تماشای ویدیو و فیلم به واسطه آن‌ها با کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای مواجه شوید.

با توجه به این صفحه نمایش، وجود یک باتری قوی در چنین تبلتی الزامی است و تیم تولید کننده با اشراف بر این موضوع یه باتری 7,040 میلی آمپری را در تب اس 6 قرار داده‌اند تا کاربران از لحاظ شارژدهی مشکلی نداشته باشند. در پشت تبلت یک شیار وجود دارد که شما با قرار دادن قلم اس پن در آن تنها به مدت ده دقیقه، می‌توانید بیش از ده ساعت از قلم خود استفاده کنید! اس پن هم‌اکنون می‌تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای محتواهای چند رسانه‌ای یا زمانی که مشغول عکاس گرفتن هستید استفاده شود، شبیه به عملکردی که در گلکسی نوت 9 شاهدش بودیم.

گلکسی تب اس 6

تبلت گلکسی تب اس ۶ در بخش پشتی دارای دوربینی دوگانه است که از دوربین 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی بسیار عریض با زاویه دید 123 درجه‌ای تشکیل شده‌ و سامسونگ برای دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگایکسلی را در نظر گرفته‌است.

پشتیبانی از Samsung DeX، پشتیبانی از شبکه‌ی LTE و Wi-Fi و حسگر اثر انگشت زیر صفحه از دیگر ویژگی‌های جالب توجه گلکسی تب اس ۶ هستند. این دستگاه در سه رنگ آبی، خاکستری و صورتی به قیمت 649 و 729 دلار به ترتیب برای مدل‌هایی با 6 و 8 گیگابایت رم در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ نظرات خود پیرامون تبلت جدید سامسونگ را با ما و سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*