رنگبندی گلکسی اس 10

این رندرها رنگبندی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سامسونگ را به نمایش می‌گذارند

ایوان بلس تصاویری را در حساب توییتری خود منتشر کرده که رنگبندی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 and Galaxy S10 Plus) را به نمایش می‌گذارد.

شایعات زیادی در ارتباط با دو گوشی خانواده نوت 10 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است. در آخرین اطلاعات به بیرون درز کرده٬ ایوان بلس افشاگر مشهور حوزه فناوری تصاویری را منتشر کرده که رنگبندی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس را به نمایش می‌گذارد.

رنگبندی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس

رنگبندی گلکسی اس 10

بر اساس این رندرها٬ گلکسی نوت 10 پلاس در زیر فلاش LED قاب پشتی خود یک دوربین ToF اضافی را ارائه می‌کند. این دیوایس بزرگ‌تر از نسخه‌ی اصلی بوده و به لطف همین ابعاد قلم هوشمند S Pen بهتر در آن جای می‌گیرد. اندازه‌ی قلم این گوشی یکسان باقی مانده است٬ اما فضای بیشتری در داخل آن است که می‌تواند باتری‌های بیشتری را در خود جای دهد.

البته ظاهرا ایوان بلس نسخه‌ی سرخ رزی و سفید این دو گوشی که چندی پیش رندرهایشان منتشر شده بود را فراموش کرده است. در زیر می‌توانید رندرهای مربوط به این دو را مشاهده کنید.

رنگبندی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سامسونگ

این رندرهای منتشر شده یک تغییر بزرگ دیگر (جدا از این که نوت 10 برخلاف نسل‌های پیشین در دو نسخه عرضه می‌شود و آن‌ها نخستین پرچمداران با دوربین‌های عمودی پشتی از سوی سامسونگ هستند) را نشان می‌دهند؛ کلید پاور از سمت راست دیوایس حذف شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا همشون خوشرنگ نمیشه دقیق بگی کدوم

  2. دو تا از رنگ هاش بینهایت زیباس