درآمد هواوی

درآمد هواوی در نیم سال اول 2019 نسبت به سال قبل 23.2 درصد رشد کرد

درآمد هواوی در نیم سال اول 2019 نسبت به دوره مشابه سال قبل 23.2 درصد رشد کرد. Huawei به تازگی نتایج بررسی صورت‌های مالی خود در شش ماهه ابتدای سال 2019 را منتشر کرده است که در ادامه جزئیات آن را بررسی می‌کنیم.

شرکت هواوی نتایج نهایی بررسی صورت‌های مالی خود در شش ماهه ابتدایی سال 2019 را اعلام کرد؛ درآمدی بیش از 58.3 میلیارد دلار و افزایش 23.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشت داشته‌ و حاشیه سود خالص هواوی نیز 8.7 درصد ارزیابی شده است. بر اساس گفته‌های رئیس هیئت مدیره شرکت هواوی، لیانگ هوآ، پروژه‌های هواوی طبق برنامه از پیش تعیین شده، در حال انجام است. مدیریت موثر و کارآمد در تمام حوزه‌ها، باعث شده تجارت این شرکت در نیمه اول سال 2019 با پایداری مناسبی در مسیر مورد نظر خود پیش برود.

در بخش تجارت تجهیزات مخابراتی، میزان فروش نیمه اول سال 2019 به بیش از21.2 میلیارد دلار رسیده که رشدی پایدار در تولید و فروش تجهیزات شبکه‌های بی‌سیم، صنایع مخابرات نوری، ارتباطات داده‌ها، فناوری اطلاعات و سایر محصولات در این حوزه را نشان می‌دهد. تا به امروز هواوی 50 قرارداد تجاری توسعه فناوری 5G را با دیگر شرکت‌ها و دولت‌ها منعقد کرده و بیش از 150 هزار ایستگاه مخابراتی ارائه دهنده این خدمات را نیز در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

درآمد هواوی

در بخش کسب و کار تجاری نیز میزان فروش هواوی به 4.6 میلیارد دلار رسیده است. در این خصوص Huawei توسعه و تقویت فعالیت خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در زمینه‌های مختلف ادامه داده که شامل ارتباطات ابری، هوش مصنوعی، شبکه‌های دانشگاهی، پایگاه‌های داده، اینترنت اشیا و محاسبات هوشمند می‌شود. این شرکت به تامین‌کننده‌ای قابل اعتماد برای دولت‌ها و مشتریان نرم افزاری و نیز مشتریانی که در بخش‌هایی مانند امور مالی و تجاری، حمل و نقل، انرژی و خودرو فعالیت می‌کنند، تبدیل شده است.

درآمد هواوی در فروش گوشی های هوشمند

در بخش تجارت کالای مصرفی نیز میزان فروش هواوی در شش ماهه ابتدایی سال 2019 به 32 میلیارد دلار رسیده است. فروش گوشی های هوشمند مجموعه هواوی به 118 میلیون دستگاه رسیده که رشدی 24 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد. همچنین شرکت رشدی قابل توجه در فروش تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی و تجهیزات پوشیدنی داشته است. هواوی مقیاس‌بندی در اکوسیستم تجهیزات خود را آغاز کرده تا بتواند با وجود سناریو‌های مختلف پیش رو، همواره خدمات خود را بدون کوچک‌ترین اختلال به کاربرانش ارائه دهد. در حال حاضر اکوسیستم سرویس‌های موبایل هواوی بیش از 800 هزار توسعه‌دهنده ثبت شده و 500 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد.

در همین زمینه لیانگ هوآ می‌گوید:

درآمد هواوی تا ماه می به رشد خود ادامه داده و با توجه به ساختاری که در نیمه اول سال بر آن تکیه کرده بودیم، توانستیم حتی بعد از قرار گرفتن در لیست سیاه تجاری آمریکا، به رشد خودمان ادامه دهیم. این بدان معنا نیست که در این راه دشواری خاصی نداشتیم. ما توانستیم به اهداف خود برسیم و تنها ممکن است برنامه‌های آنها در کوتاه مدت روی ما تاثیر گذاشته باشد.

همچنین لیانگ هوآ درباره اینکه شرکت هواوی برنامه‌های گسترده‌ای در بخش تحقیق و توسعه دارد و چالش‌های پیش رو را چطور مدیریت می‌کند می‌گوید:

ما همچنان در مسیر خود باقی می‌مانیم. کاملا مطمئنیم که در آینده می‌توانیم به سرمایه‌گذاری‌های خود طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده ادامه دهیم، که یکی از آنها سرمایه‌گذاری عظیم 17.4 میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه در سال جاری است. ما با این چالش‌ها روبه‌رو می‌شویم و مطمئنیم که هواوی می‌تواند پس از سپری کردن سخت‌ترین آنها و پشت سر گذاشتن‌ مشکلات، به مرحله جدیدی از رشد برسد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. همینجوری رشد کنه کل بازارو میگیره ک

  2. مطمعنان امسال سامسونگو میذاره جا

  3. هر سال داره همینقدر رشد میکنه این لعنتی