گلکسی نوت 10

گوشی گلکسی نوت 10 را در دو رنگ قرمز و آبی تماشا کنید

زمان زیادی به معرفی گوشی گلکسی نوت 10 – Galaxy Note 10 باقی نمانده و هم اکنون شاهد رندرهای جدیدی هستیم که این دستگاه را با رنگ آبی و قرمز نشان می‌دهند.

بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده، گوشی گلکسی نوت 10 و 10 پلاس را در رنگ‌های مختلف خواهیم دید. این اطلاعات نشان‌دهنده قرار گرفتن گوشی گلکسی نوت 10 پلاس با رنگ آبی (Aura Blue) در کنار گوشی گلکسی نوت 10 با رنگ قرمز (Aura Red) است.

گلکسی نوت 10

اینطور که پیداست، این دو رنگ جدید در کنار رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و Aura Glow برای پرچمدار جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است اما این احتمال وجود دارد که گوشی‌های سری جدید نوت 10 با تمام رنگ‌های ذکرشده و به صورت همزمان، عرضه نشوند. بد نیست بدانید که شرکت سامسونگ در کنار آماده‌سازی برخی لوازم جانبی معمول برای گوشی های سری نوت 10، قصد دارد یک کاور ال ای دی با طرح ستاره‌های درخشان عرضه کند که هنگام تماس و اعلان‌ها، چشمک بزند.

اینطور که پیداست، ما شاهد یک ویو کاور (View Cover) خواهیم بود که با سطح شفاف پلاستیکی در بخش جلو قرار خواهد گرفت و امکان مشاهده قسمتی از صفحه نمایش را فراهم می‌کند.

برخی موارد از جنس سیلیکون و چرم هم به طور معمول ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که فقط چهار روز تا معرفی Galaxy Note 10 فاصله داریم.