سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲

انتشار تصاویر تازه‌ای از سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ در آستانه رونمایی

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ (Galaxy Watch Active 2) در فاصله یک روز مانده به رونمایی، باز هم به سرخط خبرها بازگشته است؛ آن هم به کمک تصاویر تازه‌ای که شکوه این ساعت هوشمند را نشان می‌دهند.

درباره گلکسی واچ اکتیو ۲ هم‌اکنون نیز چیزهای زیادی می‌دانیم؛ اما نگاه دقیق‌تر به چهره‌ی آن قبل از معرفی رسمی خالی از لطف نیست. تصاویری که به تازگی ایوان بلس منتشر کرده است، عرضه‌ی این ساعت هوشمند حداقل در سه رنگ مشکی-خاکستری، رزگلد و نقره‌ای را تایید می‌کنند. ظاهرا در انتخاب دست‌بند نیز کاربران حق انتخاب بین انواع چرمی یا پلاستیکی را خواهند داشت.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲

مشخصات سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲

طبق اطلاعات موجود، تازه‌ترین ساعت هوشمند سامسونگ یک صفحه نمایش 1.4 اینچی آمولد با رزولوشن 360 در 360 پیکسل خواهد داشت. اما چیپست کوالکام در گلکسی واچ اکتیو 2 جایی ندارد؛ چرا که کمپانی سازنده تصمیم به تعبیه‌ تراشه اگزینوس 9110 در آن گرفته است.

این ساعت هوشمند به 1.5 گیگ رم و 768 مگابایت حافظه داخلی هم مجهز خواهد بود. درباره باتری آن باید به ظرفیت‌های 247 و 340 میلی‌آمپر ساعت، به ترتیب برای نسخه‌های وای-فای و LTE اشاره کنیم. هنوز هیچ سخنی از قیمت این گجت پوشیدنی به میان نیامده است؛ اما می‌توان امیدوار بود که زیر 300 دلار قیمت داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*