نسل جدید نیسان پاترول

نسل جدید نیسان پاترول احتمالا از طراحی خودروهای آینده بهره خواهد برد

نسل جدید نیسان پاترول در دست ساخت است و این خودرو از لحاظ طراحی و تکنولوژی به اینفینیتی QX80 مدل 2018 شباهت خواهد داشت. در ادامه رندرهای منتشر شده از این شاسی بلند بزرگ را بررسی خواهیم کرد.

از قدیمی‌ترین خودروهای موجود در بازار می‌توان به نیسان پاترول اشاره کرد که از سال 2010 تا الان برای آن به‌روزرسانی بزرگی حتی از نظر طراحی در نظر گرفته نشده است. هرچند شرکت نیسان برای این شاسی بلند بزرگ خود فیس لیفتی را در سال 2014 ارائه کرد، اما تاکنون نسل جدیدی از آن رونمایی نشد. شرکت ژاپنی نیسان برای این خودرو قدیمی در مدل سال 2017 سعی کرد آن را ارتقا دهد و برای تولید آن از پلتفرم F آلفای اینفینیتی QX80 بهره ببرد، اما با این وجود نیز شاهد طراحی قدیمی از این خودرو هستیم. در ادامه رندرهای نسل جدید نیسان پاترول که توسط Kolesa.ru منتشر شده است را بررسی می‌کنیم.

مشخصات نسل جدید نیسان پاترول

با مشاهده این تصاویر ممکن است تفاوت چشمگیری میان نسل جدید پاترول با نسل فعلی دیده نشود. طبق رندرهای منتشر شده این شاسی بلند بزرگ از همان ظاهر جعبه‌ای خود بهره می‌برد، اما با نسل قبل تفاوت دارد. در بخش جلو شاهد نمای جدیدی هستیم و طراحان جلوپنجره بزرگ و بهبود‌یافته‌ای را برای آن در نظر گرفتند. همچنین شاهد چراغ‌های جلوی مدرن‌تری نیز هستیم.

نسل جدید نیسان پاترول

مهم‌ترین تغییراتی که در این رندر مشخص شده است به بخش عقب خودرو مربوط می‌شود. طراحان همانند سایر شاسی بلندهای مدرن بخش عقب نیسان پاترول را طراحی کرده‌اند که از این بخش می‌توان به چراغ‌های عقب پهن‌تر و بزرگ‌تر اشاره کرد که بر روی در پشتی امتداد دارند. طراحان برای نشان دادن پهنای خودرو از یک تریم کرومی استفاده کرده و چراغ‌ها را به یکدیگر متصل کردند. گلگیرهای متفاوت با نسل قبلی و یک اسپویلر جدید در کنار بازطراحی بخش پایینی حاکی از تغییرات عمده بخش عقب این خودرو است. تاکنون نیسان از زمان معرفی نسل جدید این شاسی بلند خبری را منتشر نکرده است، اما این خودرو از لحاظ طراحی و تکنولوژی به اینفینیتی QX80 مدل 2018 شباهت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این مدل که قدیمیه چزا عکس جدیدشو نزاشتین