گوشی میت 30 پرو

گوشی میت 30 پرو هواوی احتمالا به دو دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

ظاهرا گوشی میت 30 پرو هواوی (Huawei Mate 30 Pro) از دو دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. ضمنا این گوشی به حالت فیلمبرداری حرفه‌ای مجهز می‌شود.

هواوی در ارائه‌ی تجربه‌ی دوربین پیشرفته همراه گوشی‌های پرچمدار خودش سرمایه گذاری کرده است. گوشی میت 30 پرو پیش روی آن‌ها به احتمال فراوان این حرکت رو به جلو را با دو دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی و حالت فیلمبرداری حرفه‌ای ادامه خواهد داد. بر اساس یک خبر به بیرون درز کرده٬ دوربین اصلی این گوشی از سنسور 40 مگاپیکسلی RYYB مشابه با آنچه در پی 30 پرو دیده بودیم بهره می‌برد. یک دوربین 40 مگاپیکسلی دیگر نیز آن را همراهی می‌کند که احتمالا با یک لنز فوق عریض و زاویه‌ی دید 120 درجه‌ای همراه باشد. ظاهرا یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 5 برابری اپتیکال نیز در کنار این دو دوربین قرار داشته باشد.

دوربین گوشی میت 30 پرو هر رقیبی را شکست می‌دهد

Ice Universe با انتشار تصویر زیر٬ در توییت خود به مقایسه‌ی سخت افزار دوربین میت 30 پرو با گلکسی نوت 10 پرداخته است:

گوشی میت 30 پرو

اینطور به نظر می‌رسد خیلی از افراد فاصله‌ی در این بین را نمی‌دانند. من تصویری را ترسیم می‌کنم که شما بدانید نوت 10 هیچ شانسی شکست دادن میت 30 پرو از نظر سخت افزار دوربین ندارد.

یک افشاگر دیگر ادعا کرده است که هواوی با پرچمدار جدید خود تمرکز بیشتری از حالا را روی قابلیت فیلمبرداری گوشی‌هایش خواهد گذاشت. گوشی‌های اخیر هواوی به لطف نوآوری‌هایی نظیر دوربین پریسکوپی پی 30 پرو و حالت شب جذابی که دارد٬ قدرت عکاسی بسیار خوبی دارند؛ اما این کمپانی توجه ویژه‌ای به بخش فیلمبرداری نداشته است. حالا گوشی میت ۳۰ پرو با قابلیت “Cine Lens” که چندی پیش حق مالکیت آن ثبت شد٬ می‌تواند بازی را تغییر دهد.

ما دقیقا نمی‌دانیم این چیست٬ اما از این مطمئنیم که هواوی در حال کار روی یک حالت ویدیویی بهبود یافته است که احتمالا با یک اپلیکیشن ویرایش ویدیویی همراه خواهد بود. اگر این موضوع واقعیت داشته باشد٬ ما انتظار داریم چیزی شبیه به حالت فیلمبرداری دستی ال جی که کنترل بهتری روی فوکوس٬ نوردهی٬ سرعت شاتر و دیگر تنظیمات ارائه می‌دهد را ملاقات کنیم.

اخیرا گوشی میت 30 پرو هواوی در مکان‌های عمومی در دست برخی افراد دیده شده است که می‌تواند مربوط به در دست آزمایش بودن آن‌ها باشد. انتظار می‌رود این گوشی همراه با مدل اصلی و مدل لایت آن در اواسط ماه اکتبر معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هواوی بعد از پی ۲۰ پرو تقریباً در میت ۲۰ و پی ۳۰ پرو در جا زده و دوربینش چندان پیشرفته خاصی نداشته نتایج دیگر عمار که همین رو نشون میده ولی امیدوارم که میت ۳۰ پرو خودش جدا کنه چون الان سامسونگ هم پا به پای هواوی داره میاد بالا و امیدوارم بهتون سامسونگ را کنار بگذارد