نمونه اولیه گلکسی نوت 10 پلاس

نمونه اولیه گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ در دنیای واقعی دیده شد

در آستانه رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ، یک کاربر چینی با گوشی هوشمندی در دست دیده شده که ظاهرا، نمونه اولیه گلکسی نوت 10 پلاس (Galaxy Note10 Plus) است. در ادامه می‌توانید این ویدیوی هندزآن را تماشا کنید.

این کلیپ کوتاه، حاشیه‌های باریک و یک حفره مرکزی را روی صفحه نمایش دستگاه نشان می‌دهد؛ اما لبه‌های نمایشگر، خمیده به نظر نمی‌رسند. البته شاید دلیل این موضوع، قاب محافظی باشد که برخی از مولفه‌های طراحی پروتوتایپ گلکسی نوت 10 پلاس را از نظرها پنهان کرده است. در این ویدیو، جلوه‌ای از رابط کاربری OneUI را هم می‌توان دید.

بر اساس شایعات موجود، نسبت نمایشگر به بدنه در سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس بیشتر از هر گوشی هوشمند دیگری خواهد بود. ظاهرا حاشیه فوقانی تنها 2 میلی‌متر و چانه‌ی دستگاه، فقط 3.7 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. پهنای حاشیه‌های دو طرف هم 1.5 میلی‌متر و قطر حفره‌ی دوربین، 4 میلی‌متر گزارش شده است.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

انتظار می‌رود این پرچمدار، یک صفحه نمایش 6.8 اینچی داینامیک آمولد با وضوح کواد اچ دی پلاس (+QHD) داشته باشد. در زیر بدنه‌ی آن، تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام یا اگزینوس 9820 سامسونگ را خواهیم یافت (بسته به منطقه‌ی فروش) که با حداکثر 12 گیگ رم و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.0 همراهی می‌شود.

در پنل پشتی نوت 10 پلاس، مجموعه دوربین چهارگانه‌‌ای قرار خواهد داشت. اجزای این ماژول را یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر (F/1.5-2.4)، یک دوربین 12 مگاپیکسلی F/2.1 با لنز تله‌فوتو، یک دوربین 16 مگاپیکسلی F/2.2 با لنز فوق عریض و یک سنسور ToF تشکیل می‌دهند. ظرفیت باتری این فبلت، 4300 میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که پیش‌فروش گلکسی نوت 10 و مدل پلاس از روز هفدهم مرداد و عرضه‌ی آن‌ها از اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.

بررسی نمونه اولیه گلکسی نوت 10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گوشی خیلی خوشگلیه

  2. به نظر من دوربینش بهترین جا قرار گرفته
    فقط این مثل اس10 نسخه دو دوربین نداره برای سلفی